Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85936
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оцінка напрямків розвитку бізнесу |
Authors |
Солодова, Є. Д.
|
ORCID | |
Keywords |
аналіз анализ analysis підприємство предприятие environment управління управление management |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85936 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Солодова Є. Д. Оцінка напрямків розвитку бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Л. Г. Мельник. Суми : Сумський державний університет, 2021. 44 с. |
Abstract |
Метою дослідження є обґрунтування системи заходів щодо оцінки напрямків розвитку бізнесу і розробка на цій основі методичних та практичних рекомендацій щодо підвищення ефективної агентивності підприємства.
Об'єктом дослідження є стратегія та процес розвитку підприємства ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна».
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних підходів та організаційних засад до оцінки та досягнення стратегічних пріоритетів розвитку бізнесу.
Методи дослідження. Загальнонаукові методи (аналогія, системний аналіз, формалізація); методи науково-статистичного аналізу (табличний, групування, графічний, порівняння); маркетингові методи (PEST-аналіз, SWOT-аналіз, SNW-аналіз, аналіз Портера, VRIO-аналіз); методи портфельного аналізу (SPACE-аналіз, матриця McKinsey); методи експертної діагностики (ранжування, встановлення коефіцієнтів вагомості, оцінка привабливості).
Перший розділ містить теоретично-методичні положення щодо оцінки напрямків розвитку бізнесу, зокрема дефініція поняття «розвиток бізнесу» та підходи щодо його визначення, сучасні напрямки розвитку та методичний підхід щодо оцінювання економічного розвитку підприємства.
Другий розділ містить діагностику організаційно-економічних передумов розвитку підприємства ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна»: зовнішнє на внутрішнє середовище.
Третій розділ містить оцінку сучасної стратегії розвитку підприємства ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» за допомогою SPACE-аналізу та обґрунтування напрямків розвитку підприємства. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
129
Germany
289629
Indonesia
1
Ireland
153674
Lithuania
27972505
Mongolia
1
Romania
1
Sweden
1
Ukraine
870251750
United Kingdom
1947064
United States
870251753
Downloads
Austria
117367
Belgium
1
Bulgaria
153673
Canada
1
Czechia
1947063
Finland
1
France
1947066
Germany
604599602
Indonesia
1
Israel
27972512
Japan
126
Latvia
1
Lithuania
27972506
Netherlands
235289145
Norway
1
Poland
604599602
Romania
81069
Russia
751474
Spain
1
Sweden
1
Ukraine
604599605
United Kingdom
10622211
United States
1770866509
Unknown Country
604599601
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Solodova_bak_rob.pdf | 597.3 kB | Adobe PDF | 201151843 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.