Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85936
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оцінка напрямків розвитку бізнесу |
Authors |
Солодова, Є. Д.
|
ORCID | |
Keywords |
аналіз анализ analysis підприємство предприятие environment управління управление management |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 061 - Журналістика |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85936 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Солодова Є. Д. Оцінка напрямків розвитку бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Л. Г. Мельник. Суми : Сумський державний університет, 2021. 44 с. |
Abstract |
Метою дослідження є обґрунтування системи заходів щодо оцінки напрямків розвитку бізнесу і розробка на цій основі методичних та практичних рекомендацій щодо підвищення ефективної агентивності підприємства.
Об'єктом дослідження є стратегія та процес розвитку підприємства ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна».
Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних підходів та організаційних засад до оцінки та досягнення стратегічних пріоритетів розвитку бізнесу.
Методи дослідження. Загальнонаукові методи (аналогія, системний аналіз, формалізація); методи науково-статистичного аналізу (табличний, групування, графічний, порівняння); маркетингові методи (PEST-аналіз, SWOT-аналіз, SNW-аналіз, аналіз Портера, VRIO-аналіз); методи портфельного аналізу (SPACE-аналіз, матриця McKinsey); методи експертної діагностики (ранжування, встановлення коефіцієнтів вагомості, оцінка привабливості).
Перший розділ містить теоретично-методичні положення щодо оцінки напрямків розвитку бізнесу, зокрема дефініція поняття «розвиток бізнесу» та підходи щодо його визначення, сучасні напрямки розвитку та методичний підхід щодо оцінювання економічного розвитку підприємства.
Другий розділ містить діагностику організаційно-економічних передумов розвитку підприємства ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна»: зовнішнє на внутрішнє середовище.
Третій розділ містить оцінку сучасної стратегії розвитку підприємства ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» за допомогою SPACE-аналізу та обґрунтування напрямків розвитку підприємства. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

129

289629

1

153674

27972505

1

1

1

870251750

1947064

870251753

1
Downloads

117367

1

153673

1

1947063

1

1947066

604599602

1

27972512

126

1

27972506

235289145

1

604599602

81069

751474

1

1

604599605

10622211

1770866509

604599601
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Solodova_bak_rob.pdf | 597.3 kB | Adobe PDF | 201151843 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.