Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85944
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Створення та просування підприємницького бренду в соціальних мережах |
Authors |
Богомолова, К.В.
|
ORCID | |
Keywords |
електронна комерція электронная коммерция e-commerce інтернет-мережі интернет-сети internet networks підприємницький бренд предпринимательский бренд business brand соціальні медіа социальные медиа social media |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 061 - Журналістика |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85944 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Богомолова К. В. Механізм ціноутворення на підприємстві : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 – підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. І. М. Сотник. Суми : Сумський державний університет, 2021. 46 с. |
Abstract |
Метою роботи є огляд ринку інтернет-торгівлі в Україні, зокрема дослідження перспектив створення та просування підприємницького бренду, товарів чи послуг в соціальних мережах.
Об’єкт дослідження – підприємницький бренд в мережі Інтернет та соціальних медіа.
Предмет дослідження – механізм створення і просування бренду в соціальних мережах.
Для збору та аналізу даних у роботі були застосовані методи: аналіз, порівняння, розрахунок, узагальнення.
У першому розділі роботи «Інтернет-середовище для створення та просування бренда» аналізується стан та перспективи Інтернет-торгівлі; потреби ринку у сфері SMM; вплив пандемії на електронну комерцію.
У другому розділі «Платформи для просування бізнесу і товаріву соціальних мережах» наведено перелік SMM-інструментів, охарактеризовано основні правила оформлення бізнес-акаунтів у соціальних медіа.
У третьому розділі «Ефективність реалізованих проекту/бренду/товару» аналізується ефективність застосування SMM-інструментів для просування бізнесу, товару чи бренду в соціальних медіа.
Інформаційну базу дослідження склали наукові дослідження, присвячені проблемам управління електронною комерцією, економічним та математичним моделям та методам пошуку управлінських рішень; звітність підприємства. - The aim of the work is to review the e-commerce market in Ukraine, in particular to study the prospects of creating and promoting an entrepreneurial brand, goods or services on social networks. The object of research is an entrepreneurial brand on the Internet and social media. The subject of research - the mechanism of creating and promoting a brand on social networks. For data collection and analysis the following methods were used: analysis, comparison, calculation, generalization. The first section of the work "Internet environment for creating and promoting a brand" analyzes the state and prospects of Internet commerce; market needs in the field of SMM; the impact of the pandemic on e-commerce. The second section "Platforms for business promotion and product on social networks" lists SMM-tools, describes the basic rules for creating business accounts in social media. The third section "Effectiveness of the implemented project / brand / product" analyzes the effectiveness of SMM-tools to promote business, product or brand in social media. The information base of the study consisted of research on the problems of e-commerce management, various economic and mathematical models and methods of finding management solutions; enterprise reporting. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

165

1

1

21061

1

21065

1

1

1

72860144

1

952625348

864945

512742747

1
Downloads

1

1909268

501013

1

1

1

682981

1

366115214

2590

1539135483
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bogomolova_bak_rob.pdf | 1.65 MB | Adobe PDF | 1908346554 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.