Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86002
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інноваційні технології продажів: комерційні, ресурсні й технологічні можливості |
Authors |
Супрун, М.В.
|
ORCID | |
Keywords |
бізнес бизнес business продажі продажи sales телемаркетинг telemarketing інтернет-торгівля интернет-торговля online commerce |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86002 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Супрун М. В. Інноваційні технології продажів: комерційні, ресурсні й технологічні можливості : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. В. В. Сабадаш. Суми : Сумський державний університет, 2021. 34 с. |
Abstract |
Мета роботи – дослідження ефективності новітніх, інноваційних технологій продажів через їх комерційні, ресурсні й технологічні на ринку.
Об’єкт дослідження – процеси упровадження новітніх технологій просування товарів на ринку.
Предмет дослідження – економічні відносини між гравцями ринку при формуванні й використанні сучасних технологій для просування товарів/послуг на ринку.
Із огляду на поставлену мету, в роботі визначені наступні завдання:
- критично дослідити процеси становлення нових способів торгівлі;
- проаналізувати ефективність використання ІТ у торгівлі/просуванні товарами/послугами;
- проаналізувати можливості використання ІТ у торговельний сфері, визначити можливості та ризики використання;
- дослідити функціонал телемаркетингу, як інструменту нарощування обсягів продажів товару/послуги (на прикладі банківської установи).
Інформаційні джерела для роботи : підручники, навч. посібн., публікації за тематикою роботи, статті, фахові матеріали, статистичні дані, звіти компаній тощо.
У кваліфікаційній роботі досліджено процеси становлення і упровадження новітніх, інноваційних технологій у сфері продажу товарів/послуг, визначено основні можливості й ризики їх практичного застосування.
У роботі досліджено ефективність використання ІТ у банківському секторі, а саме проаналізовано телемаркетинг, як засіб збільшення продажів послуг. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
95
Czechia
489
France
1
Germany
14457231
Greece
1
Ireland
38453
Italy
1
Lithuania
1
Poland
879460854
Romania
893335
Singapore
-2091618999
Sweden
1
Ukraine
-559004238
United Kingdom
28498750
United States
111729296
Unknown Country
-1535463115
Downloads
Armenia
1
China
1
Czechia
1
Finland
3631
France
893332
Germany
1
Indonesia
1
Japan
302
Lithuania
1
Russia
83
Ukraine
689956489
United Kingdom
415715
United States
111729298
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Suprun_bak_rob.pdf | 679.4 kB | Adobe PDF | 802998856 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.