Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86003
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Трансформація бізнес-середовища в умовах рецесії: інноваційна парадигма економічного розвитку |
Authors |
Щітка, Н.М.
|
ORCID | |
Keywords |
бізнес бизнес business економіка экономика economy ефект эффект effect крипто- біржа крипто-биржа crypto-exchange інновації инновации innovation |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86003 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Щітка Н. М. Трансформація бізнес-середовища в умовах рецесії: інноваційна парадигма економічного розвитку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. В. В. Сабадаш. Суми : Сумський державний університет, 2021. 34 с. |
Abstract |
Мета роботи – дослідження й критичний аналіз економічно-організаційних можливостей інноваційних і традиційних бізнес-методів у сучасному економічному середовищі під впливом технологічних змін і трансформацій.
Об’єкт дослідження: економічні процеси просування товарів (т оргівлі) із урахуванням сучасних трендів і викликів.
логістичні процеси, зокрема методи торгівлі в умовах змінного економічного, технологічного й соціального середовища.
Предмет дослідження: економічні відносини, що виникають між економічними агентами у бізнес-середовищі з приводу економічної діяльності (логістики, дистрибуції, реклами, просування, маркетингу, трейдингу).
У відповідність до мети роботи, визначено такі завдання:
1. визначити переваги й недоліки традиційної торгівлі;
2. розглянути становлення інноваційних методів торгівлі й бізнесу;
3. визначити способи нових просувань товарів на ринках;
4. проаналізувати і прокоментувати канали торгівлі/збуту;
5. визначити роль грошей і цифрової валюти у бізнес-середовищі;
6. розглянути правові обмеження щодо використання крипто- активів.
У 1-му розділі роботи досліджено різні аспекти (економічні, соціальні, маркетингові, інноваційні, фінансові, психологічні) теорії торгівлі; стан і перспективи розвитку економічних агентів з акцентом на 4-ту технологічну революцію; виявлено моделі й парадокси інновацій у торгівлі.
У 2-му розділі роботи виокремлено й досліджено економічний стан економічних явищ, процесів, процедур, їх змін під впливом технологічної революції й цифровізації бізнесу.
Третій розділ роботи присвячено дослідженню цінності фіатних грошей для суспільства (актуальні питання сьогодення) із позиції появи цифрової валюти; досліджено можливі правові обмеження щодо спекуляцій, збереження та майнингу крипто- валют. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Argentina
1
China
3982561
Germany
63557
Greece
1
Ireland
4810
Lithuania
1
Moldova
1
Poland
1
Puerto Rico
1
South Korea
1
Ukraine
38908800
United Kingdom
125712
United States
51050501
Downloads
Canada
1
China
94135951
France
94135950
Germany
38908800
Ireland
1
Lithuania
125710
Poland
1
Romania
1
Slovakia
1
Ukraine
14625401
United Kingdom
7965055
United States
94135949
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shchitka_bak_rob.pdf | 389.6 kB | Adobe PDF | 344032821 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.