Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86270
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Структурно-семантичні особливості англомовних рекламних слоганів |
Authors |
Мельник, Д.В.
|
ORCID | |
Keywords |
реклама advertising слогани слоганы slogans структура structure семантика semantics стилістика стилистика stylistics харчова продууція пищевая продукция food |
Type | Competitive_scientific_work |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86270 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Мельник, Д. В. Структурно-семантичні особливості англомовних рекламних слоганів : наукова робота до участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації 035.4 "Германські мови (англійська, німецька)" 2020-2021 н. р. / наук. кер. О. Л. Овсянко. Суми : СумДУ, 2021. 31 с. |
Abstract |
Наукову роботу присвячено дослідженню структурно-семантичних особливостей англомовних рекламних слоганів харчової продукції. Актуальність обраної теми зумовлена загальною спрямованістю сучасної лінгвістики на вивчення мовних одиниць у рекламних текстах та підсилюється необхідністю більш поглибленої систематизації та опису структурно-семантичних та стилістичних особливостей англомовних слоганів харчової продукції. Научная работа посвящена исследованию структурно-семантических особенностей англоязычных рекламных слоганов пищевой продукции. Актуальность выбранной темы обусловлена общей направленностью современной лингвистики на изучение языковых единиц в рекламных текстах и усиливается необходимостью более углубленной систематизации и описания структурно-семантических и стилистических особенностей англоязычных слоганов пищевой продукции. The research paper is devoted to studying structural and semantic features of English-language advertising slogans of food products. The topicality of the topic is due to the general focus of modern linguistics on the study of language units in advertising texts. It is enhanced by the need for more in-depth systematization and description of structural-semantic and stylistic features of English food slogans. |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ІФСК) |
Views
China
102853
Czechia
1
Côte d’Ivoire
1
Finland
21168075
Germany
-2024133944
Greece
27451
Ireland
153121
Lithuania
1111456054
Netherlands
3239
Poland
1871198260
Singapore
-1620589776
Sweden
1
Switzerland
1
Ukraine
-1261760302
United Kingdom
808266769
United States
1111456052
Unknown Country
1071135600
Downloads
Benin
1
Canada
387618868
Côte d’Ivoire
1
Finland
387618877
France
1036439887
Germany
1053787743
Italy
65380
Japan
572
Lithuania
1111456055
Netherlands
3241
Poland
659990640
Romania
1
Russia
1
Sweden
1
Turkey
1
Ukraine
1053787744
United Kingdom
808266767
United States
1053787745
Unknown Country
1071135601
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Melnyk_research_paper.pdf | 886.23 kB | Adobe PDF | 34024535 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.