Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86270
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Структурно-семантичні особливості англомовних рекламних слоганів
Authors Мельник, Д.В.
ORCID
Keywords реклама
advertising
слогани
слоганы
slogans
структура
structure
семантика
semantics
стилістика
стилистика
stylistics
харчова продууція
пищевая продукция
food
Type Competitive_scientific_work
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86270
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Мельник, Д. В. Структурно-семантичні особливості англомовних рекламних слоганів : наукова робота до участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації 035.4 "Германські мови (англійська, німецька)" 2020-2021 н. р. / наук. кер. О. Л. Овсянко. Суми : СумДУ, 2021. 31 с.
Abstract Наукову роботу присвячено дослідженню структурно-семантичних особливостей англомовних рекламних слоганів харчової продукції. Актуальність обраної теми зумовлена загальною спрямованістю сучасної лінгвістики на вивчення мовних одиниць у рекламних текстах та підсилюється необхідністю більш поглибленої систематизації та опису структурно-семантичних та стилістичних особливостей англомовних слоганів харчової продукції.
Научная работа посвящена исследованию структурно-семантических особенностей англоязычных рекламных слоганов пищевой продукции. Актуальность выбранной темы обусловлена общей направленностью современной лингвистики на изучение языковых единиц в рекламных текстах и усиливается необходимостью более углубленной систематизации и описания структурно-семантических и стилистических особенностей англоязычных слоганов пищевой продукции.
The research paper is devoted to studying structural and semantic features of English-language advertising slogans of food products. The topicality of the topic is due to the general focus of modern linguistics on the study of language units in advertising texts. It is enhanced by the need for more in-depth systematization and description of structural-semantic and stylistic features of English food slogans.
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ІФСК)

Views

China China
102853
Czechia Czechia
1
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Finland Finland
21168075
Germany Germany
-2024133944
Greece Greece
27451
Ireland Ireland
153121
Lithuania Lithuania
1111456054
Netherlands Netherlands
3239
Poland Poland
1871198260
Singapore Singapore
-1620589776
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Ukraine Ukraine
-1261760302
United Kingdom United Kingdom
808266769
United States United States
1111456052
Unknown Country Unknown Country
1071135600

Downloads

Benin Benin
1
Canada Canada
387618868
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Finland Finland
387618877
France France
1036439887
Germany Germany
1053787743
Italy Italy
65380
Japan Japan
572
Lithuania Lithuania
1111456055
Netherlands Netherlands
3241
Poland Poland
659990640
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1053787744
United Kingdom United Kingdom
808266767
United States United States
1053787745
Unknown Country Unknown Country
1071135601
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Melnyk_research_paper.pdf 886.23 kB Adobe PDF 34024535

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.