Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86270
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Структурно-семантичні особливості англомовних рекламних слоганів |
Authors |
Мельник, Д.В.
|
ORCID | |
Keywords |
реклама advertising слогани слоганы slogans структура structure семантика semantics стилістика стилистика stylistics харчова продууція пищевая продукция food |
Type | Competitive_scientific_work |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86270 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Мельник, Д. В. Структурно-семантичні особливості англомовних рекламних слоганів : наукова робота до участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціалізації 035.4 "Германські мови (англійська, німецька)" 2020-2021 н. р. / наук. кер. О. Л. Овсянко. Суми : СумДУ, 2021. 31 с. |
Abstract |
Наукову роботу присвячено дослідженню структурно-семантичних особливостей англомовних рекламних слоганів харчової продукції. Актуальність обраної теми зумовлена загальною спрямованістю сучасної лінгвістики на вивчення мовних одиниць у рекламних текстах та підсилюється необхідністю більш поглибленої систематизації та опису структурно-семантичних та стилістичних особливостей англомовних слоганів харчової продукції. Научная работа посвящена исследованию структурно-семантических особенностей англоязычных рекламных слоганов пищевой продукции. Актуальность выбранной темы обусловлена общей направленностью современной лингвистики на изучение языковых единиц в рекламных текстах и усиливается необходимостью более углубленной систематизации и описания структурно-семантических и стилистических особенностей англоязычных слоганов пищевой продукции. The research paper is devoted to studying structural and semantic features of English-language advertising slogans of food products. The topicality of the topic is due to the general focus of modern linguistics on the study of language units in advertising texts. It is enhanced by the need for more in-depth systematization and description of structural-semantic and stylistic features of English food slogans. |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ІФСК) |
Views

102853

1

1

21168075

-2024133944

27451

153121

1111456054

3239

1871198260

-1620589776

1

1

-1261760302

808266769

1111456052

1071135600
Downloads

1

387618868

1

387618877

1036439887

1053787743

65380

572

1111456055

3241

659990640

1

1

1

1

1053787744

808266767

1053787745

1071135601

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Melnyk_research_paper.pdf | 886.23 kB | Adobe PDF | 34024535 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.