Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86401
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Challenges facing education during COVID-19 pandemic |
Authors |
Vorontsova, Anna Serhiivna
Dahari, Limor |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0603-3869 |
Keywords |
освіта образование education COVID-19 виклики вызовы сhallenges |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86401 |
Publisher | Czech University of Life Sciences Prague |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Vorontsova A., Dahari L. Challenges facing education during COVID-19 pandemic. Sustainable Development Trends and Challenges under COVID-19: Proceedings of the 2nd International multidisciplinary conference for young researchers (29-30 November, 2021). Czech University of Life Sciences Prague, 2021. P. 93-94. |
Abstract |
ВООЗ оголосила COVID-19 пандемією, яка становить безпосередню глобальну загрозу для світу. Це спричинило глобальне припинення економічної та соціальної діяльності, зокрема освіти. Онлайн-навчання стало основною освітньою платформою, що призвело до трансформації та кризи в навчальних закладах. У зв’язку з цим дане дослідження має на меті проаналізувати основні виклики, які стоять перед інклюзивною освітою під час пандемії COVID-19. ВОЗ объявила COVID-19 пандемией, которая представляет непосредственную глобальную угрозу для всего мира. Это вызвало глобальное прекращение экономической и социальной деятельности, включая образование. Онлайн-обучение стало основной образовательной платформой, что привело к трансформации и кризису в образовательных учреждениях. В связи с этим данное исследование направлено на анализ основных проблем, с которыми сталкивается инклюзивное образование во время пандемии COVID-19. The WHO declared COVID-19 a pandemic that poses an immediate, global threat for the world. It caused a global shutdown of economic and social activities, including education. Online learning has become the primary educational platform, leading to transformation and crisis in educational institutions. In this regard, this study aims to analyze the main challenges facing inclusive education during the COVID-19 pandemic. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Austria
1
China
1715243504
Côte d’Ivoire
1
Finland
1777
France
1
Germany
273947615
Greece
7850
Indonesia
273947617
Ireland
398963
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
483
Saudi Arabia
1
Singapore
-864480289
Sweden
1779
Turkey
76
Ukraine
228875749
United Kingdom
70273624
United States
1972174380
Unknown Country
723041757
Vietnam
7848
Downloads
Brazil
1
China
-864480288
Czechia
7846
Finland
1
Germany
1
Hong Kong SAR China
1
Indonesia
1
Japan
1972174383
Lithuania
1
Ukraine
-864480289
United Kingdom
1
United States
1972174379
Unknown Country
723041758
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vorontsova_сhallenges.pdf | 660.04 kB | Adobe PDF | -1356529499 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.