Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86401
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Challenges facing education during COVID-19 pandemic
Authors Vorontsova, Anna Serhiivna  
Dahari, Limor
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0603-3869
Keywords освіта
образование
education
COVID-19
виклики
вызовы
сhallenges
Type Conference Papers
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86401
Publisher Czech University of Life Sciences Prague
License Copyright not evaluated
Citation Vorontsova A., Dahari L. Challenges facing education during COVID-19 pandemic. Sustainable Development Trends and Challenges under COVID-19: Proceedings of the 2nd International multidisciplinary conference for young researchers (29-30 November, 2021). Czech University of Life Sciences Prague, 2021. P. 93-94.
Abstract ВООЗ оголосила COVID-19 пандемією, яка становить безпосередню глобальну загрозу для світу. Це спричинило глобальне припинення економічної та соціальної діяльності, зокрема освіти. Онлайн-навчання стало основною освітньою платформою, що призвело до трансформації та кризи в навчальних закладах. У зв’язку з цим дане дослідження має на меті проаналізувати основні виклики, які стоять перед інклюзивною освітою під час пандемії COVID-19.
ВОЗ объявила COVID-19 пандемией, которая представляет непосредственную глобальную угрозу для всего мира. Это вызвало глобальное прекращение экономической и социальной деятельности, включая образование. Онлайн-обучение стало основной образовательной платформой, что привело к трансформации и кризису в образовательных учреждениях. В связи с этим данное исследование направлено на анализ основных проблем, с которыми сталкивается инклюзивное образование во время пандемии COVID-19.
The WHO declared COVID-19 a pandemic that poses an immediate, global threat for the world. It caused a global shutdown of economic and social activities, including education. Online learning has become the primary educational platform, leading to transformation and crisis in educational institutions. In this regard, this study aims to analyze the main challenges facing inclusive education during the COVID-19 pandemic.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Austria Austria
1
China China
1715243504
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Finland Finland
1777
France France
1
Germany Germany
273947615
Greece Greece
7850
Indonesia Indonesia
273947617
Ireland Ireland
398963
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
483
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Singapore Singapore
-864480289
Sweden Sweden
1779
Turkey Turkey
76
Ukraine Ukraine
228875749
United Kingdom United Kingdom
70273624
United States United States
1972174380
Unknown Country Unknown Country
723041757
Vietnam Vietnam
7848

Downloads

Brazil Brazil
1
China China
-864480288
Czechia Czechia
7846
Finland Finland
1
Germany Germany
1
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Indonesia Indonesia
1
Japan Japan
1972174383
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
-864480289
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1972174379
Unknown Country Unknown Country
723041758
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Vorontsova_сhallenges.pdf 660.04 kB Adobe PDF -1356529499

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.