Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86438
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оптимізаційне моделювання просування зелених інновацій на основі форсайтингу поведінкової реакції стейкхолдерів |
Authors |
Shkola, Viktoriia Yuriivna
![]() Troian, Mariia Yuriivna ![]() Yanovska, Hanna Oleksandrivna ![]() Vakal, Serhii Vasylovych ![]() Vakal, Viktoriia Serhiivna ![]() Artiukhov, Artem Yevhenovych ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-3037-4690 http://orcid.org/0000-0003-3094-9906 http://orcid.org/0000-0001-8040-7457 http://orcid.org/0000-0002-1549-0394 http://orcid.org/0000-0003-2208-7162 http://orcid.org/0000-0003-1112-6891 |
Keywords |
зелена інновація зеленая инновация green innovation просування продвижение promotion поведінкова реакція поведенческая реакция behavioral response |
Type | authors certificate |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86438 |
Publisher | Український інститут інтелектуальної власності |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Авторське право на твір 107706 Україна. Оптимізаційне моделювання просування зелених інновацій на основі форсайтингу поведінкової реакції стейкхолдерів / В. Ю. Школа та ін. Заявл. 01.09.2021; опубл. 30.11.2021, Бюл. № 67. |
Abstract |
Оптимізаційна модель включає показники ефективності інструментів комплексу просування зелених інновацій, розподілу витрат підприємства між інструментами комплексу просування, що визначаються на основі прогнозних сценаріїв поведінкової реакції стейкхолдерів на зміну рівня їх залучення в результаті комунікаційного впливу. Оптимизационная модель включает характеристики эффективности инструментов комплекса продвижения зеленоватых инноваций, распределения издержек компании меж инструментами комплекса продвижения, определяемых на базе прогнозных сценариев поведенческой реакции стейкхолдеров на изменение уровня их привлечения в результате коммуникационного влияния. The optimization model includes indicators of efficiency of promotion tools of green innovations, distribution of expenses of the enterprise between the promotion tools, determined on the basis of predictive scenarios of stakeholders' behavioral reaction to a change in the level of their involvement as a result of communication influence. |
Appears in Collections: |
Авторські свідоцтва |
Views

1

1

1

-1847149587

3784647

1606

117087614

1

1

585

1

117087615

8290970

600668006

1946052143
Downloads

-1847149586

1

1

1

62689291

8290971

600668005

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shkola_promotion.pdf | 711.21 kB | Adobe PDF | -1175501315 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.