Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86438
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оптимізаційне моделювання просування зелених інновацій на основі форсайтингу поведінкової реакції стейкхолдерів |
Authors |
Shkola, Viktoriia Yuriivna
Troian, Mariia Yuriivna Yanovska, Hanna Oleksandrivna Vakal, Serhii Vasylovych Vakal, Viktoriia Serhiivna Artiukhov, Artem Yevhenovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-3037-4690 http://orcid.org/0000-0003-3094-9906 http://orcid.org/0000-0001-8040-7457 http://orcid.org/0000-0002-1549-0394 http://orcid.org/0000-0003-2208-7162 http://orcid.org/0000-0003-1112-6891 |
Keywords |
зелена інновація зеленая инновация green innovation просування продвижение promotion поведінкова реакція поведенческая реакция behavioral response |
Type | authors certificate |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86438 |
Publisher | Український інститут інтелектуальної власності |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Авторське право на твір 107706 Україна. Оптимізаційне моделювання просування зелених інновацій на основі форсайтингу поведінкової реакції стейкхолдерів / В. Ю. Школа та ін. Заявл. 01.09.2021; опубл. 30.11.2021, Бюл. № 67. |
Abstract |
Оптимізаційна модель включає показники ефективності інструментів комплексу просування зелених інновацій, розподілу витрат підприємства між інструментами комплексу просування, що визначаються на основі прогнозних сценаріїв поведінкової реакції стейкхолдерів на зміну рівня їх залучення в результаті комунікаційного впливу. Оптимизационная модель включает характеристики эффективности инструментов комплекса продвижения зеленоватых инноваций, распределения издержек компании меж инструментами комплекса продвижения, определяемых на базе прогнозных сценариев поведенческой реакции стейкхолдеров на изменение уровня их привлечения в результате коммуникационного влияния. The optimization model includes indicators of efficiency of promotion tools of green innovations, distribution of expenses of the enterprise between the promotion tools, determined on the basis of predictive scenarios of stakeholders' behavioral reaction to a change in the level of their involvement as a result of communication influence. |
Appears in Collections: |
Авторські свідоцтва |
Views
Canada
1
China
1
Côte d’Ivoire
1
Finland
-1847149587
Germany
3784647
Greece
1606
Ireland
117087614
Lithuania
1
Luxembourg
1
Netherlands
585
Sweden
1
Ukraine
117087615
United Kingdom
8290970
United States
600668006
Unknown Country
-348458079
Downloads
Germany
-1847149586
Ireland
1
Latvia
1
Lithuania
1
Ukraine
62689291
United Kingdom
8290971
United States
600668005
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shkola_promotion.pdf | 711.21 kB | Adobe PDF | -1175501316 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.