Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86439
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методологія управління просуванням зелених інновацій
Authors Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Troian, Mariia Yuriivna  
Yanovska, Hanna Oleksandrivna  
Vakal, Serhii Vasylovych  
Vakal, Viktoriia Serhiivna  
Artiukhov, Artem Yevhenovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
http://orcid.org/0000-0003-3094-9906
http://orcid.org/0000-0001-8040-7457
http://orcid.org/0000-0002-1549-0394
http://orcid.org/0000-0003-2208-7162
http://orcid.org/0000-0003-1112-6891
Keywords попит
спрос
demand
збут
сбыт
sales
зелена інновація
зеленая инновация
green innovation
каналів просування
канал продвижения
promotion channel
купівельна реакція
покупательская реакция
customer's reaction
поведінка споживача
поведение потребителя
consumer’s behavior
Type authors certificate
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86439
Publisher
License In Copyright
Citation А. с. Україна. Методологія управління просуванням зелених інновацій / В. Ю. Школа та ін. № 107709; заявл. 01.09.2021.
Abstract Теоретико-методологічний підхід до управління просуванням зелених інновацій на основі концепції сталого інноваційного випередження ґрунтується на методиках критеріальної оцінки ефективності каналів просування та оцінки рівня залучення споживачів шляхом моделювання споживчої поведінки у системі „рівень залучення−рівень реакції”.
Теоретико-методологический подход к управлению продвижением зеленых инноваций на основе концепции устойчивого инновационного опережения основывается на методиках критериальной оценки эффективности каналов продвижения и оценки уровня привлечения потребителей путем моделирования потребительского поведения в системе "уровень вовлечения-уровень реакции".
A theoretical and methodological approach to managing the promotion of green innovations developed from the concept of sustainable innovative proactivity is based on the methods of criterional assessment of the effectiveness of promotion channels and assessment of the level of consumer's involvement by modeling consumer's behavior in the system "level of involvement - level of response".
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1725066655
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Finland Finland
128
France France
1
Germany Germany
-2045464949
Greece Greece
4442
Ireland Ireland
1345506180
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
635
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1345506182
United Kingdom United Kingdom
246400532
United States United States
-2045464947
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

China China
1881982648
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
1146943254
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-2045464948

Files

File Size Format Downloads
Shkola_demand.pdf 827.95 kB Adobe PDF 983460961

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.