Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86439
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методологія управління просуванням зелених інновацій |
Authors |
Shkola, Viktoriia Yuriivna
Troian, Mariia Yuriivna Yanovska, Hanna Oleksandrivna Vakal, Serhii Vasylovych Vakal, Viktoriia Serhiivna Artiukhov, Artem Yevhenovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-3037-4690 http://orcid.org/0000-0003-3094-9906 http://orcid.org/0000-0001-8040-7457 http://orcid.org/0000-0002-1549-0394 http://orcid.org/0000-0003-2208-7162 http://orcid.org/0000-0003-1112-6891 |
Keywords |
попит спрос demand збут сбыт sales зелена інновація зеленая инновация green innovation каналів просування канал продвижения promotion channel купівельна реакція покупательская реакция customer's reaction поведінка споживача поведение потребителя consumer’s behavior |
Type | authors certificate |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86439 |
Publisher | |
License | In Copyright |
Citation | А. с. Україна. Методологія управління просуванням зелених інновацій / В. Ю. Школа та ін. № 107709; заявл. 01.09.2021. |
Abstract |
Теоретико-методологічний підхід до управління просуванням зелених інновацій на основі концепції сталого інноваційного випередження ґрунтується на методиках критеріальної оцінки ефективності каналів просування та оцінки рівня залучення споживачів шляхом моделювання споживчої поведінки у системі „рівень залучення−рівень реакції”. Теоретико-методологический подход к управлению продвижением зеленых инноваций на основе концепции устойчивого инновационного опережения основывается на методиках критериальной оценки эффективности каналов продвижения и оценки уровня привлечения потребителей путем моделирования потребительского поведения в системе "уровень вовлечения-уровень реакции". A theoretical and methodological approach to managing the promotion of green innovations developed from the concept of sustainable innovative proactivity is based on the methods of criterional assessment of the effectiveness of promotion channels and assessment of the level of consumer's involvement by modeling consumer's behavior in the system "level of involvement - level of response". |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Canada
1
China
1725066655
Côte d’Ivoire
1
Finland
128
France
1
Germany
-2045464949
Greece
4442
Ireland
1345506180
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
635
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
1345506182
United Kingdom
246400532
United States
-2045464947
Unknown Country
10
Downloads
China
1881982648
Czechia
1
France
1
Germany
1
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
1146943254
United Kingdom
1
United States
-2045464948
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shkola_demand.pdf | 827.95 kB | Adobe PDF | 983460961 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.