Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86512
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Лінгвістичні особливості англомовних рекламних слоганів автомобільних брендів |
Authors |
Молодика, А.О.
Ovsianko, Olena Leonidivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0334-4891 |
Keywords |
інтернет-дискурс реклами интернет-дискурс рекламы internet advertising discourse рекламний слоган рекламный слоган advertising slogan брендинг branding автомобільний брендинг автомобильный брендинг car branding |
Type | Article |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86512 |
Publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
License | In Copyright |
Citation | Молодика, А. О., Овсянко, О. Л. Лінгвістичні особливості англомовних рекламних слоганів автомобільних брендів // SCIENTIA EST РОТЕNTIA: молодіжний науковий вісник факультету іноземної філології. Луцьк : Волинськ. нац. ун-т ім. Лесі Українки. 2021. № 8. С. 80-85 |
Abstract |
Статтю присвячено вивченню лінгвістичних особливостей англомовних рекламних слоганів автомобільних брендів в інтернет-дискурсі. Дослідницьку увагу сфокусовано на встановленні структурно-семантичних та перекладацьких характеристик досліджуваних одиниць. У статті визначено поняття «реклама», «автомобільний брендинг», «слоган». Проведене дослідження надає змогу детальніше пізнати прагматичні та комунікативні ознаки англомовних рекламних слоганів автомобільних брендів. Отримані дані сприятимуть подальшим розвідкам релевантних питань. Статья посвящена изучению лингвистических особенностей англоязычных рекламных слоганов автомобильных брендов в интернет-дискурсе. Исследовательское внимание сфокусировано на установлении структурно-семантических и переводческих характеристик исследуемых единиц. В статье дано определение понятий «реклама», «автомобильный брендинг», «слоган». Проведенное исследование позволяет детальнее узнать прагматические и коммуникативные признаки англоязычных рекламных слоганов автомобильных брендов. Полученные данные будут способствовать дальнейшим исследованиям релевантных вопросов. The article deals with studying of linguistic features of English advertising slogans of car brands in Internet discourse. The research attention is focused on identifying the structural-semantic and translation characteristics of the researched units. The article defines the concepts of “advertising”, “car branding”, “slogan”. The study provides more profound facts of the pragmatic and communicative peculiarities of English advertising slogans of car brands. The obtained data will facilitate further researches on relevant topics. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

80

51753531

625

-631526422

1

624

94

1

1

1

1

1671857618

55623900

1533778011

-1279164804
Downloads

55623899

1

1

1

284074

1

1

95

1

1716539934

1

1716539934

11240

1533778012

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Molodyka_advertising_slogan.pdf | 487.93 kB | Adobe PDF | 727809900 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.