Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86523
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколого-экономической безопасности международной экономической деятельности |
Authors |
Domashenko, Maryna Dmytrivna
Shkola, Viktoriia Yuriivna Бурнакова, В. Ю. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6987-8992 http://orcid.org/0000-0002-3037-4690 |
Keywords |
екологічна та економічна безпека экологическая и экономическая безопасность ecological and economic security міжнародна економічна діяльність международная экономическая деятельность international economic activity інтернаціоналізація интернационализация internationalization |
Type | Article |
Date of Issue | 2020 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86523 |
Publisher | |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Домашенко М. Д., Школа В. Ю., Бурнакова В. Ю. Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколого-экономической безопасности международной экономической деятельности // Наука, образование, культура : сборник статей международной научно-практической конференции. Том 1. Экономические науки Сельское хозяйство и перерабатывающая промышленность Информационные технологии, математика и физика. Комрат, Молдова, 2020. С. 121-126. |
Abstract |
У статті розкрито стратегічний аспект забезпечення еколого-економічної безпеки країни, визначено основу макромаркетингового напряму. Аналіз іміджевого аспекту на основі конкурентоспроможності національного бренду.. В статье описан стратегический аспект обеспечения экологической и экономической безопасности страны, определены основные направления макромаркетинга. Анализ имиджевой составляющей конкурентоспособности национального бренда. The article describes the strategic aspect of ensuring the ecological and economic security of the country, define the basis мacromarketing direction. The analysis of image aspect based сompetitiveness national brand. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
China
112102
Finland
104
Greece
338
Ireland
899
Lithuania
1
Singapore
371386
Ukraine
13832
United Kingdom
6185
United States
224091
Unknown Country
13831
Downloads
Brazil
1
China
112102
France
1
Germany
336
Hungary
1
Indonesia
371387
Moldova
898
Philippines
1
Romania
898
Russia
1
South Korea
899
Taiwan
1799
Turkey
899
Ukraine
1
United Kingdom
110
United States
742771
Unknown Country
1798
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Domashenko_image.pdf | 14.91 MB | Adobe PDF | 1233903 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.