Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86606
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | E-commerce as the main direction of international business of the future |
Authors |
Levchenko, O.V.
|
ORCID | |
Keywords |
e-commerce pricing strategies data analysis big e-commerce vendors trends and forecasts електронна комерція цінові стратегії аналіз інформації великі постачальники електронної комерції тренди та прогнози электронная коммерция ценовые стратегии анализ информации крупные поставщики электронной коммерции тренды и прогнозы |
Type | Masters thesis |
Speciality | 292 - Міжнародні економічні відноси |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86606 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Levchenko O. V. E-commerce as the main direction of international business of the future : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. М. Д. Домашенко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 61 с. |
Abstract |
The master’s thesis focuses on the essence of definition of e-commerce, strategies and pricing principles, SEO development and data analysis in the form of international and national development of the e-commerce market. The main indexes and formulas used in data analysis of an e-commerce business. The main trends and forecasts of the e-commerce market on the international scene and development of the future of the market. У роботі досліджено сутність поняття електронної комерції, стратегій та цінових принципів електронної комерції, розвиток СЕО та аналіз інформації для розвитку міжнародного та внутрішнього ринку електронної комерції. Проведений аналіз основних індексів та формул які використовуються для аналізу інформації в бізнесах електронної комерції. Проаналізовані основні тренди та прогнози для ринку електронної комерції на міжнародному ринку та майбутній розвиток ринку електронної комерції. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

1

1

1504426564

11563

-1820640109

1871485351

490782

1

1

-551996597

1

13171147

102917288

1

1

916448023

68883

1

1805132287

1832896046

34163

1111029896

1

245393

-1820640105

28088

26342292

1

1

102917286

1649588169

1631395236

-684825416

1832896048

2451890
Downloads

138911

1

1

1805132288

2129368838

13171140

1

1

1

-684825418

1

-684825417

1

157251

1203720845

26342290

13171146

1

1

1

11567

211160

26342289

1

1

1111029897

1

245395

-684825415

112212

26342293

1203720843

1

1

130104

2129368841

1805132290

1

2451891
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Levchenko_mag_rob.pdf | 1.79 MB | Adobe PDF | 851890665 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.