Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86633
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності |
Other Titles |
Self-branding of a modern media specialist in the structure of digital reality |
Authors |
Гиріна, Т.
Хлюст, В. |
ORCID | |
Keywords |
аудиторія журалістська практика нейронні інформаційні мережі опитування самопрезентація селф-брендинг audience journalistic practice neural information networks surveys self-presentation self-branding |
Type | Article |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86633 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Гиріна, Т., Хлюст, В. Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності // Образ. 2021. Вип. 3 (37). С. 96-105. DOI: https://doi.org/10.21272/Obraz.2021.3(37)-96-105 |
Abstract |
Стаття має на меті визначити потенціал та перспективи імплементації медійниками в
цифровому вимірі технологій конструювання персонального професійного бренду як запоруки акумулювання власної аудиторії у соціальних мережах. Аналізується поняття селф-брендингу в журналістиці. Методом соціологічного опитування (анкетування) з’ясовано позитивні очікування
від продуцентів медіаконтенту в користувачів та визначено оптимальні вектори налагодження
їхньої взаємодії у структурі цифрової реальності. The article aims to identify the potential and prospects for the implementation of media in the digital dimension of technologies for building a personal professional brand, as a guarantee of accumulation of its own audience in social networks. The concepts of self-branding in journalism are analyzed, the method of sociological survey (questionnaire) clarifies the expectations of producers of media content for users and identifies the optimal vectors for their interaction in the structure of digital reality. |
Appears in Collections: |
Образ |
Views
China
205
Finland
44
Greece
918
Ireland
348490545
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
-1897442077
Ukraine
1725739063
United Kingdom
8748153
United States
1725739065
Unknown Country
49277940
Downloads
Canada
-1897442079
China
1
Czechia
1
France
201
Germany
348490539
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
133659818
Nigeria
1
Singapore
1
Ukraine
1725739064
United Kingdom
110159
United States
-1897442080
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hyrina_Obraz_3_2021.pdf | 272.29 kB | Adobe PDF | -1586884372 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.