Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86667
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Критерії відбору юнаків у спортивній ходьбі на етапі початкової підготовки |
Authors |
Забуженко, Е.І.
|
ORCID | |
Keywords |
спортивна ходьба спортивная ходьба sports walking спортивний відбір спортивный отбор sports selection рухові здібності двигательные способности motor abilities |
Type | Masters thesis |
Speciality | 017 - Фізична культура і спорт |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86667 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Забуженко Е. І. Критерії відбору юнаків у спортивній ходьбі на етапі початкової підготовки : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 017 - фізична культура і спорт / наук. кер. В. М. Сергієнко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 80 с. |
Abstract |
Встановлено найбільш інформативні показники медико-біологічного контролю і стану рухових здібностей, як складових спортивного відбору в спортивній ходьбі на етапі початкової підготовки. Розширено уявлення тренерів про нові параметри та їх показники, що необхідно використовувати під час спортивного відбору юних спортсменів, які спеціалізуються в спортивній ходьбі. Подальший розвиток отримали окремі аспекти технологій формування рухових умінь і навичок, які було використано під час навчання і вдосконалення техніки спортивної ходьби спортсменами-початківцями.
Розроблені критерії оцінки фізичного розвитку і фізичної підготовленості можуть бути використані в практиці спортивного відбору в спортивних школах, а самі підходи, запропоновані для спортивної ходьби, можуть бути адаптовані і застосовані для інших видів спорту. Запроваджений педагогічний інструментарій оптимізованих засобів і методів тренування в спортивній ходьбі дозволить тренерам проводити планомірний відбір і реалізацію педагогічних завдань на етапі початкової підготовки спортсменів. Отримані результати обумовлюють можливість їх упровадження у зміст процесу професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців фізичної культури і спорту. Установлены наиболее информативные показатели медико-биологического контроля и состояния двигательных способностей, как составляющих спортивного отбора в спортивной ходьбе на этапе начальной подготовки. Расширено представление тренеров о новых параметрах и их показатели, необходимо использовать во время спортивного отбора юных спортсменов, специализирующихся в спортивной ходьбе. Дальнейшее развитие получили отдельные аспекты технологий формирования двигательных умений и навыков, которые были использованы во время обучения и совершенствования техники спортивной ходьбы спортсменов. Разработанные критерии оценки физического развития и физической подготовленности могут быть использованы в практике спортивного отбора в спортивных школах, а сами подходы, предложенные для спортивной ходьбы, могут быть адаптированы и применены для других видов спорта. Введенный педагогический инструментарий оптимизированных средств и методов тренировки в спортивной ходьбе позволит тренерам проводить планомерное отбор и реализацию педагогических задач на этапе начальной подготовки спортсменов. Полученные результаты обусловливают возможность их внедрения в содержание процесса профессиональной подготовки, переподготовки и повышения квалификации специалистов физической культуры и спорта. The most informative indicators of medical and biological control and the state of motor abilities as components of sports selection in athletic walking at the stage of initial training are established. The coaches' understanding of the new parameters and their indicators, which should be used during the sports selection of young athletes who specialize in athletic walking, has been expanded. Some aspects of technologies for the formation of motor skills and abilities, which were used during the training and improvement of walking techniques by novice athletes, were further developed. The developed criteria for assessing physical development and physical fitness can be used in the practice of sports selection in sports schools, and the approaches proposed for athletic walking can be adapted and applied to other sports. Introduced pedagogical tools of optimized means and methods of training in athletic walking will allow coaches to conduct a systematic selection and implementation of pedagogical tasks at the stage of initial training of athletes. The obtained results determine the possibility of their introduction into the content of the process of professional training, retraining and advanced training of specialists in physical culture and sports. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (НН МІ) |
Views

1

1

1

48

1

424

4307

1

1

1813367

27750

3747368

5681368
Downloads

1

1

2920

14295

5681368

236488

1

427

1

8610

236490

1

236487

8614

1

1

5681370

2915

5681368
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zabuzhenko_walking.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | 17791359 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.