Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86751
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Підвищення рухових здібностей дітей середнього віку на секційних заняттях з легкої атлетики |
Authors |
Балим, Ю.С.
|
ORCID | |
Keywords |
діти середнього віку дети среднего возраста middle-aged children легка атлетика легкая атлетика athletics мотивація мотивация motivation |
Type | Masters thesis |
Speciality | 017 - Фізична культура і спорт |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86751 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Балим Ю. С. Підвищення рухових здібностей дітей середнього віку на секційних заняттях з легкої атлетики : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 017 - фізична культура і спорт / наук. кер. В. М. Сергієнко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 83 с. |
Abstract |
Розроблено методику секційних занять з легкої атлетики у зміст якої входили завдання і мета, річна побудова занять відповідно етапів підготовки, методів і засобів спортивного тренування, педагогічний контроль, що дає змогу підвищити рухові здібності та функціональні можливості дітей середнього віку в умовах сільської місцевості.
Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості їх впровадження у процес фізкультурно-спортивних занять дітей середнього віку. Використання методики секційних занять з елементами легкої атлетики дозволяє покращити рівень фізичної підготовки, функціонального стану організму та показники стану здоров’я хлопців середнього віку, також має прикладний характер, що реалізовується як у загальноосвітніх закладах, так і в практиці роботи дитячо-юнацьких спортивних шкіл у спортивному відборі до тренувальної та змагальної діяльності. Разработана методика секционных занятий по легкой атлетике в содержание которой входили задачи и цель, построение годичного цыкла занятий в соответствии этапов подготовки, методов и средств спортивной тренировки, педагогический контроль, что позволяет повысить двигательные способности и функциональные возможности детей среднего возраста в условиях сельской местности. Практическое значение полученных результатов заключается в возможности их внедрения в процесс физкультурно-спортивных занятий детей среднего возраста. Использование методики секционных занятий с элементами легкой атлетики позволяет улучшить уровень физической подготовки, функционального состояния организма и показатели состояния здоровья юношей среднего возраста, также несет прикладной характер, реализуемый как в общеобразовательных учреждениях, так и в практике работы детско-юношеских спортивных школ в спортивном отборе к тренировочной и соревновательной деятельности. A method of sectional classes in athletics was developed, which included tasks and goals, annual construction of classes according to the stages of training, methods and means of sports training, pedagogical control, which allows to increase motor skills and functionality of middle-aged children in rural areas. The practical significance of the obtained results lies in the possibility of their introduction into the process of physical culture and sports of middle-aged children. The use of the method of sectional classes with elements of athletics allows to improve the level of physical training, functional state of the body and health indicators of middle-aged boys, also has an applied nature, which is implemented both in secondary schools and in the practice of children's and youth sports schools. sports selection for training and competitive activities. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (НН МІ) |
Views

1

28

1

165

96060

1

1

1

1

3673048

350964

96058

2778803

350962
Downloads

1182

4179

1

1168

990313

1

2778802

990310

1

1

1884558

1182

1

1

1

990310

1

7346097

7346095

7346096
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Balym_athletics.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | 29680300 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.