Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86787
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговий комплекс просування в сфері автоспорту |
Authors |
Турлевська, А.В.
|
ORCID | |
Keywords |
автоспорт motor sports спортивна команда спортивная команда sports team ралі ралли rally |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86787 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Турлевська А. В. Маркетинговий комплекс просування в сфері автоспорту : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Є. Летуновська. Суми : Сумський державний університет, 2021. 50 с. |
Abstract |
За весь час проведення чемпіонату України з ралі лише одного разу абсолютним чемпіоном України ставав громадянин іншої країни — 1999 року цей титул виграв штурман Василя Ростоцького, британець Майкл Орр. Однак, оскільки чемпіонат України на той час не мав статусу відкритого, він був змушений виступати за українською ліцензією, внаслідок чого, з погляду спортивної юрисдикції, вважався українським спортсменом.
2012-2013 роки стали новою сторінкою: чемпіонат України мав статус відкритого. Це означало, що в ньому могли брати участь та завойовувати титули спортсмени, які мають гоночну ліцензію будь-якої країни —члена Міжнародної автомобільної федерації (FIA). У 2014 році чемпіонат України втратив спочатку заявлений статус відкритого через ситуацію, що ускладнилася в країні, і неможливість проводити міжнародні змагання. Помітно скоротилася кількість учасників, через що Олександр Салюк-молодший і Сергій Потійко, які набрали найбільшу суму очок, стали не Чемпіонами, а переможцями Чемпіонату України.
До 2001 року титул чемпіона України з ралі розігрувався, крім особистого заліку, окремо серед регіональних автомобільних клубів та окремо серед фірмових команд. Починаючи з 2002 року, ці два заліки були поєднані в один — командний залік.
За період із 1994 по 2020 роки відбулося 145 змагань, які входили до заліку Чемпіонату України з ралі. Етапи чемпіонату приймали у себе 24 міста України: Херсон (тридцять п'ять етапів), Львів (шістнадцять), Чернівці, Київ (по дванадцять), Кам'янець-Подільський (одинадцять), Одеса, Ялта (по дев'ять), Дніпродзержинськ (вісім), Маріуполь (сім), Поляна, Снятин (чотири), Генічеськ, Трускавець (три), Івано-Франківськ, Умань (два), Алушта, Біла Церква, Білгород-Дністровський, Борислав, Донецьк, Житомир, Коломия, Нижні Ворота,Східниця (по одному).
На сьогоднішній день, рекордна кількість учасників за всю історію ралі України складає 52 екіпажа. Це сталось на ралі “Ворота України” у 2018 році. Зазвичай кількість не перевищує 40 екіпажи. Саме 2018 рік - став для українсього автоспорту піком популярності.
Але є і хороші новини для історії українського ралі. З 5 по 7 листопада 2021 року український екіпаж у складі Антона Корзуна та Павла Кононова (які є чемпіонами України 2019 року) виступали на чемпіонаті ралі Італії Liburna Terra, на якому отримали перемогу - 1 місце у класні N5. Це дебютна перемога хлопців на світовому ралі. Тож, тепер, як мінімум, Італія знає що Україна має талановитих гонщиків.
Актуальність даної роботи полягає у тому, що існує потреба більше популяризувати автоспорт в Україні та вивести це на світовий рівень, завдяки правильно підібраній стратегії просування з точки зору маркетингу та PR.
Метою дослідження є розроблення комплексу маркетингових інструментів для просування спортивної команди.
Завдання кваліфікаційної роботи магістра:
- маркетингове дослідження ринку світового автоспорту
- аналіз методичних підходів щодо аналізу конкурентоспроможності в сфері автоспорту в Україні та в світі
- визначення переваг та недоліків діючої маркетингової стратегії однієї з українських ралійних команд
- удосконалення маркетингового комплексу просування української ралійної команди
Об’єктом дослідження є українська ралійна команда, чемпіони України з ралі 2019 року - TECE Binotel Racing Team, а саме екіпаж в обличчі Антона Корзуна та Павла Кононова, що принесли перемогу Україні на чемпіонаті Італії.
Предметом дослідження є ринок автоспорту в Україні та світі.
Методами дослідження є теоретичні (аналіз світового ринку автоспорту, узагальнення основ просування сфери спорту, пояснення необхідності популяризації ралі в Україні), системні та конкретно-соціологічні.
Наукова новизна роботи полягає у розкритті змісту нової концепції просування галузі автоспорту, виявленні слабких сторін існуючих маркетингових комплексів просування та формуванні абсолютно нових підходів щодо просування та висвітлення новин українського ралі.
Практична значущість роботи та ступінь впровадження її результатів відображається у рекомендаціях, які вже приносять певні показники, представленні нової розробленої стратегії просування, що показує високі результати.
Структура роботи складає три основних розділів та дев’ять підрозділів, у яких йдеться про основні маркетингові інструменти та їх використання, методичні підходи до аналізу ринку автоспорту в світі, загальну характеристику розвитку даного виду спорту, характеристику об’єкта дослідження та результати розробленої стратегії.
Фактологічна основа дослідження ралійна команда, чемпіони України з ралі 2019 року – TECE Binotel Racing Team, екіпаж Антона Корзуна, який є власником IT компанії Binotel, що спеціалізується на розробках ефективних інструментів для бізнесу. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
China
1
Finland
52
Germany
1
Greece
70
Ireland
2335227
Lithuania
1
Ukraine
816005
United Kingdom
47078
United States
12213000
Unknown Country
94154
Downloads
France
1
Ireland
1
Lithuania
399
Poland
12213000
Romania
1
Ukraine
12213000
United Kingdom
1
United States
15505592
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Turlevska_mag_rob.pdf | 1.77 MB | Adobe PDF | 39931995 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.