Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86810
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення системи візуальних елементів корпоративної ідентичності компанії |
Authors |
Годинець, В.В.
|
ORCID | |
Keywords |
візуальні елементи визуальные элементы visual elements конкурентноспроможність конкурентоспособность competitiveness візуальна ідентичність візуальна ідентичність visual identity |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86810 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Годинець В. В. Удосконалення системи візуальних елементів корпоративної ідентичності компанії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Є. Летуновська. Суми : Сумський державний університет, 2021. 59 с. |
Abstract |
Актуальність теми. На сьогодні Інтернет дає нам доступ до великої кількості інформації, а також багато можливостей для розвитку. Через це конкуренція серед українських компаній зросла і в майбутньому тільки збільшуватиметься та посилюватиметься. Тепер вже не вийде просто винайти і створити продукт, необхідно щоб споживач помітив його серед інших товарів конкурента, самостійно захотів спробувати і залишитися постійним клієнтом. Тому створення візуалього образу організації є важливим завданням
розроблення корпоративного стилю, адже це виокремить його між великим різноманіттям інших товарів. Це допоможе клієнтам визначити продукт, який їм подобається в будь-якому місці та серед продуктів будь-якого іншого конкурента. Розроблення корпоративної айдентики у всіх його виявах – створює
позитивний імідж компанії, просуваючи її на ринку країни, а це звичайно ж сприяє постійному підвищенню інтереса до продукції та послуг кампанії. Фірмовий стиль є одним з дійових видів маркетингових комунікацій. Це частина «обличчя» компанії, що необхідна для виокремлення підприємства та
його продукту серед великої кількості інших.
Метою створення системи візуальних елементів є творення корпоративної культури компанії. На сьогоднішній день корпоративна айдентика має такі синоніми як: «брендинг», «система фірмової ідентифікації» та «фірмовий стиль» і зазвичай цей термін пов’язують із графічним дизайном та маркетингом. Питання корпоративної айдентики та принципів розроблення візуальних елементів організації вивчали А.В. Бизюк, М.С. Чвала, Д. Ейрі, Н. Добробабенко та інші.
Мета кваліфікаційної роботи – аналіз вже існуючих візуальних елементів корпоративної айдентики таких як: логотип, вивіски та візитки. Розроблення загального корпоративного стилю компанії.
Завдання, необхідні для виконання та досягнення мети:
1. Розкрити визначення «корпоративний стиль».
2. Сформулювати структуру й функції «корпоративного стилю».
3. Визначити етапи розроблення цілісної візуальної системи компанії.
4. Дослідити діяльність компанії ТОВ «Айсі.Лінк».
5. Проаналізувати існуючий візуальний образ.
6. Провести SWOT-аналіз та SOAR-аналіз компанії.
7. Охарактерзувати цільову аудиторію.
8. Зробити аналіз конкурентних компаній та порівняти їх з обраним
об’єктом дослідження.
9. Удосконалити айдентику організації та оформити у форматі цілісної
системи візуальних елементів.
Об’єктом дослідження є компанія зі встановлення відеоспостереження, системи контролю управляння доступом (СКУД) та мережевої системи ТОВ «Айсі.Лінк». Предметом дослідження є вже існуючий візуальний образ компанії ТОВ «Айсі.Лінк». Методами дослідження буде емпіричний метод аналізу, який застосовуватиметься на етапі збору та вичення усієї необхідної теоретичної інформації. Порівняльний метод, який застосовуватиметься на етапі оцінки конкурентномпроможності компанї. SWOT-аналіз та SOAR-аналіз, які використовуватимуться для виявлення сильних та слабких сторін, а також
можливостей та прагнень, загроз та результатів компанії. А також структурний аналіз який застосовуватиметься для визначення цільової аудиторії. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Argentina
1
China
1
Finland
78
France
1
Germany
210552
Greece
181
Ireland
21581
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
732784722
Singapore
1
Ukraine
639550030
United Kingdom
1097392
United States
639550029
Unknown Country
2016296188
Downloads
Finland
126173
France
732784722
Germany
199385799
Ireland
8147454
Israel
182406
Italy
182425
Lithuania
199385798
Netherlands
1
Poland
126171
Singapore
1
Ukraine
1465569000
United Kingdom
1340
United States
-265456536
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Godinecz_mag_rob.pdf | 3.65 MB | Adobe PDF | -1954532542 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.