Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86856
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення стратегії просування бренду у соціальній мережі |
Authors |
Рудник, М.О.
|
ORCID | |
Keywords |
просування послуг інтернет-маркетинг соціальні мережі кондитерські послуги в соцмережах продвижение услуг интернет-маркетинг социальные сети кондитерские услуги в социальных сетях promotion of services internet marketing social networks |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86856 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Рудник М. О. Удосконалення стратегії просування бренду у соціальній мережі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 62 с. |
Abstract |
Актуальність теми обумовлена тим, що на сьогоднішній день Інтернет дав можливість просувати товари та послуги менш витратними способами, залучати аудиторію із раніше недоступних територій.
Мета роботи – визначити комплекс маркетингових умов розробки програми просування пекарні-кондитерської у соціальних мережах.
Завдання роботи: провести огляд теоретичних підходів до розробки програми інтернет-просування, визначити сучасні тенденції в організації інтернет-просування, встановити тенденції розвитку ринку кондитерських у м. Львів, визначити маркетингові можливості досліджуваної пекарні на ринку Львова, розробити систему просування пекарнікондитерської у соціальних мережах за допомогою інструментів інтернет-маркетингу.
Об'єктом дослідження є пекарня-кондитерська «Львівські пляцки».
Наукова новизна дослідження: розроблено маркетинговий комплекс для просування пекарні-кондитерської «Львівські пляцки» у соціальних мережах.
Практична значимість дослідження полягає в тому, що результати роботи можуть бути застосовані як методичні матеріали при просування продукції за допомогою інтернет-маркетингу. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
China
1
Czechia
28012
Finland
115
France
1
Germany
65542365
Greece
134
Ireland
9338
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Romania
1
Singapore
1
Slovakia
1
Ukraine
911816012
United Kingdom
2515669
United States
370230464
Unknown Country
65542355
Downloads
Austria
125
Canada
821947
Czechia
36129035
Finland
257353
France
1994987113
Germany
-1490445376
Hungary
1
Ireland
6715723
Latvia
1
Lithuania
5703
Netherlands
1994987105
Norway
9339
Poland
-675223540
Romania
370230465
Russia
156681
Singapore
1
Slovakia
821928
Spain
1
Sweden
1
Ukraine
1415684478
United Kingdom
1453401560
United States
370230466
Unknown Country
65542356
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Rudnik_Masters_thesis.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | 1249345170 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.