Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86858
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування та просування бренду компанії у цифровому середовищі |
Other Titles |
Forming and Promotion of Company's Brand in Digital Era |
Authors |
Демчук, К.С.
|
ORCID | |
Keywords |
просування бренду продвижение бренда brand promotion цифрові технології цифровые технологии digital technologies |
Type | Masters thesis |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86858 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Демчук К. С. Формування та просування бренду компанії у цифровому середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. О.С. Квілінський. Суми : Сумський державний університет, 2021. 79 с. |
Abstract |
Знеособлені рекламні кампанії вже повністю втратили значення, а їх ефективність значно знизилася. Всі ці зміни змушують компанії шукати можливості для збору даних про своїх споживачів та їх шлях до компанії. Все це провокує швидкий розвиток інструментів digital-маркетингу, що у свою чергу, актуалізує їх подальше дослідження з метою визначення оптимального набору їх застосування для промоції бренду компанії.
Метою роботи є дослідження впливу цифрового середовища на процес формування та просування бренду компанії. Для досягнення поставленої мети виокремлено наступні завдання:
- визначення основних тенденцій розвитку цифрового маркетингу;
- проведення дослідження основних чиників, які сприяють чи перешкоджають просуванню бренда в цифровому середовищі;
- розроблення системи рекомендацій для формування ефективної стратегії просування бренда за допомогою цифрового маркетингу.
Вихідною базою дослідження є: наукові напрацювання як вітчизняних так і зарубіжних учених, що досліджують питання промоції бренду компанії в онлайн-середовищі, які опубліковано у наукових журналах, що індексуються наукометричної базою даних Scopus; та інші.
У роботі для досягнення поставленої мети використано наступні інструменти: Scopus Tools Analysis, Canva, анкетування – для визначення рівня лояльності клієнтів у розрізі гендерного фактору та ін. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

-1817571757

6710

48241582

-1367604860

624920222

13428

2823148

1

1

1479

-2112088024

1

-41700476

1125481360

-97946339

277457
Downloads

1

1

13419

1

124359075

1060478887

48241579

1

1

1

70791247

127037115

1481

1

1993920663

1

1

1

1

1

1

1621679078

1993920663

1

-2112088024

127037117

1

1

1

1

659821234

-1817571758

659821231

1060478886
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Demzuk_Masters_thesis.pdf | 1.89 MB | Adobe PDF | 1322974615 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.