Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86858
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування та просування бренду компанії у цифровому середовищі |
Other Titles |
Forming and Promotion of Company's Brand in Digital Era |
Authors |
Демчук, К.С.
|
ORCID | |
Keywords |
просування бренду продвижение бренда brand promotion цифрові технології цифровые технологии digital technologies |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86858 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Демчук К. С. Формування та просування бренду компанії у цифровому середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 – маркетинг / наук. кер. О.С. Квілінський. Суми : Сумський державний університет, 2021. 79 с. |
Abstract |
Знеособлені рекламні кампанії вже повністю втратили значення, а їх ефективність значно знизилася. Всі ці зміни змушують компанії шукати можливості для збору даних про своїх споживачів та їх шлях до компанії. Все це провокує швидкий розвиток інструментів digital-маркетингу, що у свою чергу, актуалізує їх подальше дослідження з метою визначення оптимального набору їх застосування для промоції бренду компанії.
Метою роботи є дослідження впливу цифрового середовища на процес формування та просування бренду компанії. Для досягнення поставленої мети виокремлено наступні завдання:
- визначення основних тенденцій розвитку цифрового маркетингу;
- проведення дослідження основних чиників, які сприяють чи перешкоджають просуванню бренда в цифровому середовищі;
- розроблення системи рекомендацій для формування ефективної стратегії просування бренда за допомогою цифрового маркетингу.
Вихідною базою дослідження є: наукові напрацювання як вітчизняних так і зарубіжних учених, що досліджують питання промоції бренду компанії в онлайн-середовищі, які опубліковано у наукових журналах, що індексуються наукометричної базою даних Scopus; та інші.
У роботі для досягнення поставленої мети використано наступні інструменти: Scopus Tools Analysis, Canva, анкетування – для визначення рівня лояльності клієнтів у розрізі гендерного фактору та ін. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Austria
1
China
-1817571757
Estonia
6710
Finland
48241582
France
-1367604860
Germany
624920222
Greece
13428
Ireland
2823148
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Oman
1479
Poland
-2112088024
Romania
1
Ukraine
-41700476
United Kingdom
1125481360
United States
-97946339
Unknown Country
277457
Downloads
Australia
1
Bangladesh
1
Bulgaria
13419
Canada
1
China
124359075
Croatia
1060478887
Czechia
48241579
Denmark
1
Estonia
1
Finland
1
France
70791247
Germany
127037115
Hungary
1481
India
1
Ireland
1993920663
Israel
1
Kazakhstan
1
Latvia
1
Lithuania
1
Malta
1
Mexico
1
Moldova
1621679078
Netherlands
1993920663
Norway
1
Poland
-2112088024
Romania
127037117
Russia
1
Saudi Arabia
1
Sweden
1
Taiwan
1
Ukraine
659821234
United Kingdom
-1817571758
United States
659821231
Unknown Country
1060478886
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Demzuk_Masters_thesis.pdf | 1.89 MB | Adobe PDF | 1322974615 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.