Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86943
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження та впровадження маркетингових активностей для розвитку софтверного продукту на ринку Сполучених Штатів |
Authors |
Белокур, С.А.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг marketing маркетингова діяльність маркетинговая деятельность marketing activities імідж компанії имидж компании company image |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86943 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Белокур С. А. Дослідження та впровадження маркетингових активностей для розвитку софтверного продукту на ринку Сполучених Штатів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. Ю. Сагер. Суми : Сумський державний університет, 2021. 43 с. |
Abstract |
Об`єкт дослідження – ринок та технологічні підприємства Сполучених Штатів та Европи.
Мета даної роботи – дослідження та впровадження маркетингових активностей для підприємств у сфері інформаційних технологій задля підвищення конкурентних переваг.
Задля поставленої мети використано такі методи: аналіз технологічного ринку Сполучених Штатів та Європи; проведення бібліографічного аналізу маркетингових досліджень у сфері інформаційних технологій та бізнесу; дослідження сучасних методів та рекомендації вдалих інструментів для технологічних підприємств для розвитку маркетингу у сфері IT.
У розділі 1 «Бібліографічний аналіз області досліджень маркетингу та інформаційних технологій» розглянуто проблеми дослідження та поглибленого аналізу особливостей розвитку наукових досліджень у галузі інформаційних технологій.
У розділі 2 «Аналіз ринку інформаційних технологій у Сполучених Штатах» розглянуто сучасні дослідження щодо ринку інформаційних технологій, а також маркетингової складової .
У розділі 3 «Маркетинг у сфері інформаційних технологій» розроблено практичний підхід, щодо використання сучасних маркетингових методів та рекомендовані інструменти для просування та підняття іміджу для компаній у сфері IT. Результати, отримані в роботі, містять практичну складову та рекомендації для компаній у сфері IT. Кожний запропонований метод, інструмент, або активність можуть бути використані задля підвищення конкурентоспроможності роздрібної мережі. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
59
Finland
24
Germany
1
Greece
131
Ireland
3608
Lithuania
1
Romania
1
Ukraine
21008261
United Kingdom
234335
United States
61581203
Unknown Country
884272
Downloads
Bulgaria
9942919
Czechia
17319811
France
21008263
Germany
17319811
Lithuania
21008263
Poland
13631366
Romania
1
Russia
234332
Sri Lanka
1
Sweden
1
Turkey
1
Ukraine
61581202
United Kingdom
13631364
United States
83711897
Unknown Country
21008264
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Belokur_mag_rob.pdf | 1.54 MB | Adobe PDF | 280397496 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.