Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86983
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування іміджу органу місцевого самоврядування (на прикладі Сумської міської ради) |
Authors |
Молібог, Ю. М.
|
ORCID | |
Keywords |
імідж имидж image репутація репутация reputation органи місцевого самоврядування органы местного самоуправления local govermant |
Type | Masters thesis |
Speciality | 281 - Публічне управління та адміністрування |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86983 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Молібог Ю. М. Формування іміджу органу місцевого самоврядування (на прикладі Сумської міської ради) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 281 - публічне управління і адміністрування / наук. кер. Ю. А. Опанасюк. Суми : Сумський державний університет, 2021. 60с. |
Abstract |
В роботі розглянуто поняття іміджу та репутації органів місцевого самоврядування. Проаналізовані складові іміджу організацій, органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Доведено, що підходи формування іміджу комерційної організації не підходить для формування іміджу органів влади, як державної, так і на місцях.
Доведено, що імідж органів місцевої влади складається як із власного іміджу, так і іміджу керівника. Проаналізовано складові внутрішнього та зовнішнього іміджу державних службовців та органів місцевого самоврядування.
На основі існуючих методів оцінювання іміджу комерційних організацій запропонована методика оцінки іміджу органів місцевого самоврядування, яка б враховувала участь громадян у прийняття управлінських рішень (таким показником може стати обсяг фінансування бюджету участі), взаємодія органів місцевого самоврядування з громадянським суспільством, в тому числі громадськими організаціями, якість та кількість надання адміністративних послуг, прозорість влади (пропонується враховувати рейтинг прозорості міст).
На основі запропонованого методи проаналізований зовнішній імідж Сумської, Ужгородської, Криворіжської територіальної громади та запропоновані заходи щодо підвищення іміджу органів місцевого самоврядування. В работе рассмотрены понятия имиджа и репутации органов местного самоуправления. Проанализированы составляющие имиджа организаций, органов государственной власти и органов местного самоуправления. Доказано, что подходы формирования имиджа коммерческой организации не подходят для формирования имиджа органов власти, как государственной, так и на местах. Доказано, что имидж органов местной власти состоит как из собственного имиджа, так и из имиджа руководителя. Проанализированы составляющие внутреннего и внешнего имиджа государственных служащих и органов местного самоуправления. На основе существующих методов оценки имиджа коммерческих организаций предложена методика оценки имиджа органов местного самоуправления, учитывающая участие граждан в принятии управленческих решений (таким показателем может стать объем финансирования бюджета участия), взаимодействие органов местного самоуправления с гражданским обществом, в том числе общественными организациями, качество и количество предоставления административных услуг, прозрачность властей (предлагается учитывать рейтинг прозрачности городов). На основе предложенного метода проанализирован внешний имидж Сумской, Ужгородской, Криворожской территориальной общины и предложены мероприятия по повышению имиджа органов местного самоуправления. The concept of image and reputation of local self-government bodies is considered in the work. The components of the image of organizations, public authorities and local governments are analyzed. It is proved that the approaches to the formation of the image of a commercial organization are not suitable for the formation of the image of government, both state and local. It is proved that the image of local authorities consists of their own image and the image of the leader. The components of internal and external image of civil servants and local self-government bodies are analyzed. Based on the existing methods of assessing the image of commercial organizations, a method of assessing the image of local governments is proposed. This assessment takes into account the participation of citizens in management decisions (the amount of funding for the participation budget), the interaction of local governments with civil society, including NGOs, the quality and quantity of administrative services, government transparency (it is proposed to take into account the transparency of cities). Based on the proposed methods, the external image of Sumy, Uzhhorod, Kryvyi Rih territorial communities is analyzed and measures to improve the image of local governments are proposed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

1

25

1

120768

252

8536

1

1

1

1770361565

638625

-1902645337

2045534
Downloads

1

62911517

1

1

120706

89892105

62911510

1

1

1

248323226

1

2045537

107777

12402733

1

1

1

17064

120699

-1902645336

62911508

-1902645338

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Molibog_Magistr_thesis.pdf | 999.73 kB | Adobe PDF | 1031441015 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.