Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87001
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка маркетингової комунікаційної стратегії для підприємств аграрної сфери на прикладі ПСП «Діана»
Authors Майборода, О.В.
ORCID
Keywords маркетингова комунікаційна політика
маркетинговая коммуникационная политика
marketing communication policy
агропідприємство
агропредприятие
agricultural enterprise
підприємство
предприятие
enterprise
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87001
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Майборода О. В. Розробка маркетингової комунікаційної стратегії для підприємств аграрної сфери на прикладі ПСП «Діана» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми : Сумський державний університет, 2021. 42 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у необхідності акцентувати увагу на розроблення маркетингової комунікаційної політики для агропідприємства враховуючи всі фактори специфіки діяльності та у результаті можна досягти значних результатів з рентабельності та ефективності діяльності. Маркетинг у комунікаційному просторі стимулює захоплення нових цільових аудиторій та пошук нових каналів збуту, що особливо важливо для агропідприємства, що діє у В2В секторі. У роботі проведено дослідження комплексу маркетингу агропідприємства, що є актуальним питанням, адже агросфера є важливою на сьогодні для України, є динамічною та розвивається швидкими темпами. Об’єктом роботи є процес формування та проведення комунікаційної політики на агропідприємстві ПСП «Діана». У роботі проаналізовано особливості реалізації комплексу маркетингу ПСП «Діана» та запропоновано заходи щодо покращення його іміджу на ринку, пошуку нових ринків збуту шляхом дослідження конкурентних позицій на ринку та впровадження комунікаційної політики. Крім того, проведено аналіз статистичних даних за обраною тематикою. Визначено обсяги реалізації товарів ПСП «Діана», проведено SWOT та PESTаналізи. Здійснено аналіз конкурентних позицій ПСП «Діана» на агроринкупорівняно з основними конкурентами.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Czechia Czechia
1
Finland Finland
24
Greece Greece
163
Ireland Ireland
4988
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
30518496
United Kingdom United Kingdom
371039
United States United States
42801137
Unknown Country Unknown Country
1264021

Downloads

Austria Austria
1
Canada Canada
1
Cyprus Cyprus
76
Czechia Czechia
18235857
Finland Finland
69171
France France
144680
Germany Germany
42801137
Lithuania Lithuania
5953212
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
74959875
Poland Poland
69190
Russia Russia
69198
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
74959874
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
74959875
Unknown Country Unknown Country
74959874

Files

File Size Format Downloads
Maiboroda_mag_rob.pdf 1.11 MB Adobe PDF 367182027

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.