Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87001
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка маркетингової комунікаційної стратегії для підприємств аграрної сфери на прикладі ПСП «Діана» |
Authors |
Майборода, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова комунікаційна політика маркетинговая коммуникационная политика marketing communication policy агропідприємство агропредприятие agricultural enterprise підприємство предприятие enterprise |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87001 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Майборода О. В. Розробка маркетингової комунікаційної стратегії для підприємств аграрної сфери на прикладі ПСП «Діана» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми : Сумський державний університет, 2021. 42 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності акцентувати увагу на розроблення маркетингової комунікаційної політики для агропідприємства враховуючи всі фактори специфіки діяльності та у результаті можна досягти значних результатів з рентабельності та ефективності діяльності. Маркетинг у
комунікаційному просторі стимулює захоплення нових цільових аудиторій та пошук нових каналів збуту, що особливо важливо для агропідприємства, що діє у В2В секторі. У роботі проведено дослідження комплексу маркетингу агропідприємства, що є актуальним питанням, адже агросфера є важливою на сьогодні для України, є динамічною та розвивається швидкими темпами.
Об’єктом роботи є процес формування та проведення комунікаційної політики на агропідприємстві ПСП «Діана».
У роботі проаналізовано особливості реалізації комплексу маркетингу ПСП «Діана» та запропоновано заходи щодо покращення його іміджу на ринку, пошуку нових ринків збуту шляхом дослідження конкурентних позицій на ринку та впровадження комунікаційної політики.
Крім того, проведено аналіз статистичних даних за обраною тематикою.
Визначено обсяги реалізації товарів ПСП «Діана», проведено SWOT та PESTаналізи. Здійснено аналіз конкурентних позицій ПСП «Діана» на агроринкупорівняно з основними конкурентами. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
China
1
Czechia
1
Finland
24
Greece
163
Ireland
4988
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
30518496
United Kingdom
371039
United States
42801137
Unknown Country
1264021
Downloads
Austria
1
Canada
1
Cyprus
76
Czechia
18235857
Finland
69171
France
144680
Germany
42801137
Lithuania
5953212
Moldova
1
Netherlands
74959875
Poland
69190
Russia
69198
Spain
1
Sweden
1
Thailand
1
Ukraine
74959874
United Arab Emirates
1
United Kingdom
1
United States
74959875
Unknown Country
74959874
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Maiboroda_mag_rob.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | 367182027 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.