Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87001
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка маркетингової комунікаційної стратегії для підприємств аграрної сфери на прикладі ПСП «Діана» |
Authors |
Майборода, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова комунікаційна політика маркетинговая коммуникационная политика marketing communication policy агропідприємство агропредприятие agricultural enterprise підприємство предприятие enterprise |
Type | Masters thesis |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87001 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Майборода О. В. Розробка маркетингової комунікаційної стратегії для підприємств аграрної сфери на прикладі ПСП «Діана» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми : Сумський державний університет, 2021. 42 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності акцентувати увагу на розроблення маркетингової комунікаційної політики для агропідприємства враховуючи всі фактори специфіки діяльності та у результаті можна досягти значних результатів з рентабельності та ефективності діяльності. Маркетинг у
комунікаційному просторі стимулює захоплення нових цільових аудиторій та пошук нових каналів збуту, що особливо важливо для агропідприємства, що діє у В2В секторі. У роботі проведено дослідження комплексу маркетингу агропідприємства, що є актуальним питанням, адже агросфера є важливою на сьогодні для України, є динамічною та розвивається швидкими темпами.
Об’єктом роботи є процес формування та проведення комунікаційної політики на агропідприємстві ПСП «Діана».
У роботі проаналізовано особливості реалізації комплексу маркетингу ПСП «Діана» та запропоновано заходи щодо покращення його іміджу на ринку, пошуку нових ринків збуту шляхом дослідження конкурентних позицій на ринку та впровадження комунікаційної політики.
Крім того, проведено аналіз статистичних даних за обраною тематикою.
Визначено обсяги реалізації товарів ПСП «Діана», проведено SWOT та PESTаналізи. Здійснено аналіз конкурентних позицій ПСП «Діана» на агроринкупорівняно з основними конкурентами. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

1

1

24

163

4988

1

1

30518496

371039

42801137

74959874
Downloads

1

1

76

18235857

69171

144680

42801137

5953212

1

74959875

69190

69198

1

1

1

74959874

1

1

74959875

74959874
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Maiboroda_mag_rob.pdf | 1.11 MB | Adobe PDF | 367182027 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.