Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87034
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління закладами вищої освіти в умовах пандемії (на прикладі СумДУ) |
Authors |
Вернидуб, О.М.
|
ORCID | |
Keywords |
COVID-19 вища освіта высшее образование higher education студент student |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87034 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Вернидуб О. М. Управління закладами вищої освіти в умовах пандемії (на прикладі СумДУ) : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра : спец. 281 - публічне управління та адміністрування / наук. кер. А. Ю. Жулавський. Суми : Сумський державний університет, 2021. 49 с. |
Abstract |
В роботі досліджені основні причини переходу до он-лайн освіти під час пандемії Covid – 19. Досліджено історію впровадження карантину та функціонування системи вищої освіти як в Україні, так і за кордоном.
На основі опитування студентів виявлені основні проблеми у освіті під час пандемії Covid - 19: відсутність професійно-розроблених програм онлайн-навчання, недостатнє фінансування, необхідність методичної підготовки викладачів для роботи зі студентами онлайн тощо.
Розроблені основні рекомендації формування державної політики щодо реформування вищої освіти у часи викликів Covid – 19. На прикладі СумДУ запропоновано впровадження єдиної он-лайн платформи, яка б об’єднала студентів та викладачів, дозволила вибудовувати комунікацію тощо. Порахована економічна ефективність цих заходів. В работе исследованы основные причины перехода в он-лайн образование во время пандемии Covid – 19. Исследована история внедрения карантина и функционирования системы высшего образования как в Украине, так и за рубежом. На основе опроса студентов выявлены основные проблемы в образовании во время пандемии Covid-19: отсутствие профессионально разработанных программ онлайн-обучения, недостаточное финансирование, необходимость методической подготовки преподавателей для работы со студентами онлайн и т.д. Разработаны основные рекомендации формирования государственной политики по реформированию высшего образования во времена пандемии Covid – 19. На примере СумГУ предложено внедрение единой он-лайн платформы, которая бы объединила студентов и преподавателей, позволила выстраивать коммуникацию и т.д. Подсчитана экономическая эффективность этих мер. The work examines the main reasons for the transition to online education during the pandemic of Covid - 19. The history of quarantine and the functioning of the higher education system both in Ukraine and abroad. Based on a survey of students, the main problems in education during the Covid - 19 pandemic were identified: lack of professionally developed online learning programs, insufficient funding, the need for methodological training of teachers to work with students online ets. The main recommendations for the formation of state policy on reforming higher education during the Covid pandemic were developed. The economic efficiency of these measures is considered. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
909998
Finland
10
Germany
9449
Greece
67
Ireland
910
Japan
1
Lithuania
1
Ukraine
294150
United Kingdom
17081
United States
1819967
Unknown Country
3085795
Downloads
France
1819966
Germany
198281
Ireland
1
Lithuania
373
Norway
1
Russia
1822
Ukraine
1819966
United Kingdom
294151
United States
3085795
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vernydub_mag_rob.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | 7220356 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.