Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87073
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління проектами малого бізнесу в умовах пандемії (на прикладі проекту створення онлайн-кафе “PokeBox”) |
Authors |
Водотика, Д.В.
|
ORCID | |
Keywords |
проект project гнучкі методології гибкие методологии flexible methodologies соціальні мережі социальные сети social networks коронавірус коронавирус coronavirus сайт website відео зустрічі видео встречи video meeting онлайн-кафе online coffee |
Type | Masters thesis |
Speciality | 073 - Менеджмент |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87073 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Водотика Д. В. Управління проектами малого бізнесу в умовах пандемії (на прикладі проекту створення онлайн-кафе “PokeBox”) : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістр : спец. 073-менеджмент / наук. кер. А. В. Євдокимова. Суми : Сумський державний університет, 2021. 72 с. |
Abstract |
У роботі розглянуто теоретичні і методичні основи, а також інноваційні рішення щодо управління малим ресторанним бізнесом у період пандемії коронавірусу і локдаунів. Проаналізовані методи приваблення і збереження клієнтів в онлайн-бізнесі, просування товару через мережу Інтернет, використовуючи соціальні сторінки та сайти. З метою максимальної економії фінансових ресурсів при розробці платформи збуту продукції розроблено методичні прийоми, використовуючи всесвітньо відому концепцію ресторанного бізнесу – «dark kitchen». Визначено суму, необхідну для інвестування і ресурси, які потребує проект. Створені календарний план і бюджет проекту. Визначені можливі ризики відкриття онлайн-кафе в період пандемії і складений план реагування на них. В работе рассмотрены теоретические и методические основы, а также инновационные решения по управлению малым ресторанным бизнесом в период пандемии коронавируса и локдаунов. Проанализированы методы привлечения и сохранения клиентов в онлайн-бизнесе, продвижение товара через Интернет, используя социальные страницы и сайты. В целях максимальной экономии финансовых ресурсов при разработке платформы сбыта продукции разработаны методические приемы, используя всемирно известную концепцию ресторанного бизнеса – «dark kitchen». Определена сумма, необходимая для инвестирования и ресурсы, требуемые проектом. Созданы календарный план и бюджет проекта. Определены возможные риски открытия онлайн-кафе в период пандемии и составлен план реагирования на них. The paper considers the theoretical and methodological foundations, as well as innovative solutions for the management of small restaurant business during the pandemic of coronavirus and lockdown. Methods of attracting and retaining customers in online business, promoting goods via the Internet, using social pages and sites are analyzed. In order to maximize the savings of financial resources in the development of a platform for the sale of products developed methodological techniques, using the world-famous concept of the restaurant business – «dark kitchen».The amount required for investment and resources required by the project are determined. The project schedule and budget have been created. The possible risks of opening an online cafe during the pandemic have been identified and a response plan has been drawn up. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

24541128

93520185

74

1

1

31642

1

24541125

1

24541135

2322163

361182150

4644326
Downloads

1

93520184

1

1

4644323

24541125

1

1

1

1034381

535323932

1

361182150

1

361182151
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vodotika_mag_rob.pdf | 3.18 MB | Adobe PDF | 1381428254 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.