Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87074
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Brand Promotion through Social Media |
Authors |
Laponohova, О.
|
ORCID | |
Keywords |
smm-маркетинг smm-marketing просування бренда продвижение бренда brand promotion підприємство предприятие enterprise |
Type | Masters thesis |
Speciality | 075 - Маркетинг |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87074 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Laponohova О. Brand Promotion through Social Media : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми : Сумський державний університет, 2021. 44 с. |
Abstract |
У роботі було проведено дослідження методів просування бренду в соціальних мережах завдяки SMM маркетингу, як ефективного інструменту, за допомогою якого підприємці можуть легко підвищити впізнаваність торгової марки, створити базу лояльних підписників, залучити нових клієнтів і збільшити
продажі. Це є актуальним питанням, адже маркетингові методи просування комерційної продукції в соціальних мережах залишаються недостатньо вивченими.
Об’єктом роботи обрано просування бренду у соціальних мережах.
Відповідно у даному дослідженні було розглянуто основні особливості та стратегії ефективного просування бренду та антикризового управління на прикладі таких платформ, як Facebook та Instagram. Було виокремлено недоліки та переваги зазначених соціальних мереж. У ході дослідження були виділені
безпрограшні тактики подолання криз та проаналізовано можливі варіанти вирішення непередбачуваних ситуацій. Поряд із цим був проведений компаративний аналіз найпотужніших органічних платформ соціальних мереж, які використовують В2В маркетологи.
Крім того, було підкреслено практичність роботи на прикладі використання інструментів Facebook світовими брендами та розглянуто, які методи рекламування користуються найбільшою популярністю і, таким чином, заохочують клієнтів придбати продукт.
Для підготовки магістерської роботи були використані праці вітчизняних та зарубіжних вчених – статті, підручники та наукові роботи студентів; статистичні дані та графічні матеріали; огляди методів просування продукції відомими підприємствами; на основі збірки даних було побудовано графіки та
компаративні діаграми; залучалися дані з DataReportal, Sensor Tower, Merkle, Statista. The study examined the methods of brand promotion in social networks through SMM marketing as an effective tool through which entrepreneurs can easily increase brand awareness, create a loyal subscriber base, attract new customers and increase sales. This is a topical issue, because marketing methods of promoting commercial products on social networks remain insufficiently studied. The object of the work is to promote the brand on social networks. Accordingly, this study examined the main features and strategies for effective brand promotion and crisis management on the example of platforms such as Facebook and Instagram. The disadvantages and advantages of these social networks were highlighted. In the course of the research, win-win tactics for overcoming crises were identified and possible options for resolving unforeseen situations were analyzed. In addition, a comparative analysis of the most powerful organic social networking platforms used by B2B marketers was conducted. In addition, the practicality of working on the example of using Facebook tools by global brands was emphasized and it was considered which advertising methods are the most popular and, thus, encourage customers to buy the product. For the preparation of the master's thesis were used works of domestic and foreign scientists - articles, textbooks and research papers of students; statistical data and graphic materials; reviews of methods of product promotion by well-known enterprises; graphs and comparative diagrams were built on the basis of the data collection; data from DataReportal, Sensor Tower, Merkle, Statista were involved. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

96696

-1525389445

1

726175457

1

72

374391214

726175460

423

-568111847

173821060

173821059

1

1

1

1

1

1

-1980910654

-568111852

1

1

1

1

1

1

1686723376

726175456

-568111844

-134817731
Downloads

1

331020239

1

726175461

1

1

-568111846

726175464

1

1

1

29809

230797

1

5206

1

1

416

-568111845

1

230795

488437623

1686723377

374391219

726175465

726175450

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Laponohova_mag_rob.pdf | 969.44 kB | Adobe PDF | 354580346 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.