Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87112
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Підвищення якості обслуговування клієнтів в медичних закладах (на прикладі ТОВ «Реабілітаційний центр «Віднова»)
Authors Малиш, А.
ORCID
Keywords медичні заклади
медецинские учреждения
medical institutions
реабілітаційний центр
реабилитационный центр
rehabilitation center
качество обслуживания клиентов
якість обслуговування клієнтів
quality of customer service
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87112
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Малиш А. Підвищення якості обслуговування клієнтів в медичних закладах (на прикладі ТОВ «Реабілітаційний центр «Віднова») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 281 - публічне управління та адміністрування / наук. кер. В. В. Мотречко Суми : Сумський державний університет, 2021.47 с.
Abstract Структура та обсяг бакалаврської роботи. Загальний обсяг бакалаврської роботи становить 47 сторінок, у тому числі 6 таблиць, 16 рисунків, 16 використаних джерел. Мета роботи. Мета кваліфікаційної роботи полягає в розробці заходів щодо підвищення якості обслуговування клієнтів в ТОВ «Реабілітаційний центр «Віднова». Відповідно до поставленої мети були вирішені такі задачі: 1) проаналізувати проблему вдосконалення якості обслуговування клієнтів в медичних закладах в сучасній науковій літературі; 2) провести аналіз діяльності ТОВ «Реабілітаційний центр «Віднова»; 3) оцінити якість обслуговування клієнтів для підприємства ТОВ «Реабілітаційний центр «Віднова»; 4) розробити заходи щодо вдосконалення якості обслуговування клієнтів у ТОВ «Реабілітаційний центр «Віднова» та запропонувати план їх реалізації. Предметом дослідження теоретичні, методологічні та практичні аспекти підвищення якості обслуговування клієнтів в ТОВ «Реабілітаційний центр «Віднова». Об’єкт дослідження – якість обслуговування клієнтів в ТОВ «Реабілітаційний центр «Віднова» Методи дослідження. В ході роботи над дипломним проектом були використані такі загальнонаукові методи: аналіз, синтез, порівняння, спостереження, опитування. Ключові слова: ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ, МЕДИЧНІ ЗАКЛАДИ, РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР, ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
China China
1
Finland Finland
6
France France
1
Germany Germany
2859056
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1349
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1491816
United Kingdom United Kingdom
34517
United States United States
2859053
Unknown Country Unknown Country
124578

Downloads

Czechia Czechia
1
France France
921742
Germany Germany
7370383
Lithuania Lithuania
351659
Netherlands Netherlands
921741
Poland Poland
921741
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
7370385
United Kingdom United Kingdom
921742
United States United States
7370386

Files

File Size Format Downloads
Malysh_mag_rob.pdf 1.1 MB Adobe PDF 26149782

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.