Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87133
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Економічний механізм оцінки ефективності рекламної кампанії на підприємстві
Authors Єфіменко, К. Л.
ORCID
Keywords бізнес
бизнес
business
реклама
advertising
ефективність
эффективность
efficiency
Type Masters thesis
Date of Issue 2021
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87133
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Єфіменко К. Л. Економічний механізм оцінки ефективності рекламної кампанії на підприємстві : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 051 - економіка / наук. кер. О. І. Карінцева. Суми : Сумський державний університет, 2021. 51 с.
Abstract Тема проведення рекламної кампанії на певному підприємстві в наш час є досить актуальною, бо без реклами зараз не обходиться просування жодного продукту на ринок. Отже ефективно сплановані методи та засоби реклами на початку діяльності, є запорукою отримання доходу в майбутньому. При цьому така діяльність повинна відображати сучасні тенденції розвитку суспільства, що обумовлені поточними соціально-економічними та еколого-економічними трансформаційними процесами. Метою написання моєї дипломної роботи є оцінка ефективності проведення рекламної кампанії на підприємстві, а основними задачами є визначення сутності рекламної кампанії та її складових, дослідження методик для розрахунку рекламного бюджету, також формулювання базових критеріїв, за допомогою яких проводитиметься аналіз ефективності рекламної кампанії. Об’єктом дослідження є показники рекламної кампанії на підприємстві ТОВ ТД «Мегаполіс», та розрахунок його рекламного бюджету. Але одна справа спланувати рекламну кампанію, зовсім інше - провести. Для деяких рекламних агентств, на жаль, миттєвий прибуток грає пріоритетну роль, чим ефективне розміщення реклами Замовника. Буває так, що вибір ЗМІ відбувається не по цільовій аудиторії, а по пристрастях менеджера агентства - це верх не професіоналізму. Рекламне агентство повного циклу повинне повністю відповідати за розробку і проведення кампанії, контролювати всі її етапи, консультувати Замовника по питаннях, що цікавлять, в цілому, бути що називається, on-line. Рекламне агентство чи відділення на підприємстві повинно повністю контролювати етапи проведення кампанії. Наприклад, підписати пробу кольору стікерів для метро, порівнявши її з реальним макетом, відстежувати, щоб стікери добре надрукували і поклеїли вчасно і в суворій відповідності до заявки; проводити щоденний моніторинг радіо і телеефіру (якщо задіяні радіостанції і телеканали); бути присутнім на монтажі зображень на рекламних щитах, перетяжках або брандмауерах; перевіряти виходи в друкарських виданнях і т.д. Також для формування чіткого бюджету потрібно враховувати всі ринки на якому працює підприємство, наприклад, проведення рекламної кампанії в регіонах країни. Вже давно стало ясно, що ринок не обмежується лише Києвом, регіони все більше стають популярними рекламодавцями, що зажадалися, особливо міста міліонери.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Finland Finland
6
Germany Germany
5824987
Greece Greece
1
Ireland Ireland
3693
Lithuania Lithuania
1853
Netherlands Netherlands
54724
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
225572996
United Kingdom United Kingdom
498923
United States United States
493216047
Unknown Country Unknown Country
725173362

Downloads

Albania Albania
1
Austria Austria
225573000
Canada Canada
154201525
China China
1
Czechia Czechia
47144295
Estonia Estonia
1
Finland Finland
27398
France France
493216044
Germany Germany
154201520
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
3694
Italy Italy
27364
Lithuania Lithuania
498934
Netherlands Netherlands
261258731
Norway Norway
1
Poland Poland
261258731
Romania Romania
82830025
Russia Russia
3633067
Singapore Singapore
493216049
Spain Spain
498918
Switzerland Switzerland
225572994
Turkey Turkey
14014
Ukraine Ukraine
493216053
United Kingdom United Kingdom
261258733
United States United States
493216051
Unknown Country Unknown Country
725173363
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Yeremenko_Masters_thesis.pdf 698.3 kB Adobe PDF 81073213

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.