Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87133
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Економічний механізм оцінки ефективності рекламної кампанії на підприємстві |
Authors |
Єфіменко, К. Л.
|
ORCID | |
Keywords |
бізнес бизнес business реклама advertising ефективність эффективность efficiency |
Type | Masters thesis |
Speciality | 051 - Економіка |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87133 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Єфіменко К. Л. Економічний механізм оцінки ефективності рекламної кампанії на підприємстві : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 051 - економіка / наук. кер. О. І. Карінцева. Суми : Сумський державний університет, 2021. 51 с. |
Abstract |
Тема проведення рекламної кампанії на певному підприємстві в наш час є досить актуальною, бо без реклами зараз не обходиться просування жодного продукту на ринок. Отже ефективно сплановані методи та засоби реклами на початку діяльності, є запорукою отримання доходу в майбутньому. При цьому така діяльність повинна відображати сучасні тенденції розвитку суспільства, що обумовлені поточними соціально-економічними та еколого-економічними трансформаційними процесами.
Метою написання моєї дипломної роботи є оцінка ефективності проведення рекламної кампанії на підприємстві, а основними задачами є визначення сутності рекламної кампанії та її складових, дослідження методик для розрахунку рекламного бюджету, також формулювання базових критеріїв, за допомогою яких проводитиметься аналіз ефективності рекламної кампанії. Об’єктом дослідження є показники рекламної кампанії на підприємстві ТОВ ТД «Мегаполіс», та розрахунок його рекламного бюджету.
Але одна справа спланувати рекламну кампанію, зовсім інше - провести. Для деяких рекламних агентств, на жаль, миттєвий прибуток грає пріоритетну роль, чим ефективне розміщення реклами Замовника. Буває так, що вибір ЗМІ відбувається не по цільовій аудиторії, а по пристрастях менеджера агентства - це верх не професіоналізму. Рекламне агентство повного циклу повинне повністю відповідати за розробку і проведення кампанії, контролювати всі її етапи, консультувати Замовника по питаннях, що цікавлять, в цілому, бути що називається, on-line. Рекламне агентство чи відділення на підприємстві повинно повністю контролювати етапи проведення кампанії. Наприклад, підписати пробу кольору стікерів для метро, порівнявши її з реальним макетом, відстежувати, щоб стікери добре надрукували і поклеїли вчасно і в суворій відповідності до заявки; проводити щоденний моніторинг радіо і телеефіру (якщо задіяні радіостанції і телеканали); бути присутнім на монтажі зображень на рекламних щитах, перетяжках або брандмауерах; перевіряти виходи в друкарських виданнях і т.д. Також для формування чіткого бюджету потрібно враховувати всі ринки на якому працює підприємство, наприклад, проведення рекламної кампанії в регіонах країни. Вже давно стало ясно, що ринок не обмежується лише Києвом, регіони все більше стають популярними рекламодавцями, що зажадалися, особливо міста міліонери. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

1

6

5824987

1

3693

1853

54724

1

1

225572996

498923

493216047

1450346597
Downloads

1

225573000

154201525

1

47144295

1

27398

493216044

154201520

1

3694

27364

498934

261258731

1

261258731

82830025

3633067

493216049

498918

225572994

14014

493216053

261258733

493216051

-2119447464

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yeremenko_Masters_thesis.pdf | 698.3 kB | Adobe PDF | 1531419682 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.