Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87207
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності |
Authors |
Павленко, Б.В.
|
ORCID | |
Keywords |
підприємство предприятие enterprise бізнес бизнес business стратегія стратегия strategy конкурентоздатність конкурентоспособность competitiveness |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2021 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87207 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Павленко Б. В. Удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. І. Б. Дегтярьова. Суми : Сумський державний університет, 2021. 63 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності підвищення конкурентоспроможності вітчизняних торговельних підприємств, з урахуванням сучасних кризових умов.
Метою даної роботи є формулювання суті конкурентної стратегії на основі узагальнення існуючого методичного досвіту з урахуванням галузевої специфіки підприємств.
Завданням дослідження є: аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства; аналіз конкурентної стратегії ТОВ «Інститут кріогенних технологій», аналіз ставлення споживачів до продукції підприємства, аналіз життєвого циклу продукції та оцінка привабливості стратегічних зон господарювання, розроблення пропозицій щодо підвищення попиту на продукцію та удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності.
Об’єктом дослідження є: принципи і засади удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності.
Предметом дослідження є: конкурентна стратегія підприємницької діяльності.
Наукова новизна дослідження: розроблені пропозиції щодо удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності, які враховують кризові умови існування та підвищену конкуренцію підприємств.
Практична значущість полягає у покращені конкурентоспроможності підприємства завдяки удосконаленню конкурентної стратегії.
У першому розділі «Теоретичні основи формування конкурентної стратегії підприємницької діяльності» розглянуто теоретичні засади формування конкурентної стратегії підприємницької діяльності.
У другому розділі «Аналіз створення та реалізації конкурентної стратегії підприємницької діяльності» проведений аналіз формування та реалізації конкурентної стратегії підприємницької діяльності; аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства; аналіз життєвого циклу продукції та оцінка привабливості стратегічних зон господарювання
У третьому розділі «Пропозиції щодо удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності» розроблені та запропоновані до застосування рекомендації щодо удосконалення конкурентної стратегії підприємницької діяльності ТОВ «Інститут кріогенних технологій». The urgency of the topic is the need to increase the competitiveness of domestic trade enterprises, taking into account the current crisis. The purpose of this work is to formulate the essence of competitive strategy based on the generalization of existing methodological experience, taking into account the industry specifics of enterprises. The objectives of the study are: analysis of the internal and external environment of the enterprise; analysis of the competitive strategy of LLC «Institute of Cryogenic Technologies», analysis of consumer attitudes to the products of the institute, analysis of the product life cycle and assessment of the attractiveness of strategic areas, development of proposals to increase demand for products and improve competitive strategy. The object of research is: the principles of improving the competitive strategy of entrepreneurial activity. The subject of research is the competitive strategy of entrepreneurial activity. Scientific novelty of the research: developed proposals for improving the competitive strategy of entrepreneurial activity, which take into account the crisis conditions of existence and increased competition of enterprises. The practical significance lies in the improved competitiveness of the enterprise through the improvement of the competitive strategy. In the first section «Theoretical bases of formation of competitive strategy of business activity» the theoretical bases of formation of competitive strategy of business activity are considered. In the second section «Analysis of the creation and implementation of competitive strategy of entrepreneurial activity» analysis of the formation and implementation of competitive strategy of entrepreneurial activity. In the third section «Proposals for improving the competitive strategy of entrepreneurial activity» developed and proposed recommendations for improving the competitive strategy of entrepreneurial activity of LLC «Institute of Cryogenic Technologies». |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
4526892
Finland
51
Germany
41601921
Greece
1
Ireland
765
Lithuania
1
Moldova
1
Sweden
1
Ukraine
41601918
United Kingdom
16568
United States
110944247
Unknown Country
1208189
Downloads
Germany
8457
India
1
Ireland
1
Italy
5757
Lithuania
1
Spain
1
Ukraine
110944249
United Kingdom
1
United States
110944248
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
PavlenkoBV_Masters_thesis.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | 221902717 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.