Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87740
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості управління якістю надання медичних послуг (на прикладі Комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка» Роменської міської ради) |
Authors |
Боряк, Н.М.
|
ORCID | |
Keywords |
управління якістю управление качеством quality management медичні послуги медицинские услуги medical services стоматологічні послуги стоматологические услуги dental services споживачі потребители consumers |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87740 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Боряк Н. М. Особливості управління якістю надання медичних послуг (на прикладі Комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка» Роменської міської ради) : робота на здобуття кваліфікаційного рівня магістра : спец. 281 - публічне управління та адміністрування / наук. кер. О. О.Павленко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 46 с. |
Abstract |
Необхідність проведення дослідження управління якістю медичних послуг полягає у виявленні слабких і сильних сторін послуг, що надаються - тобто визначенні, яка саме складова послуги найбільш повно задовольняє споживачів, а яка - потребує модернізації. Це необхідно для підвищення ефективності роботи, що дозволить найбільш повно задовольняти потреби цільових споживачів.
В роботі розглядаються питання управління якістю надання медичних послуг на прикладі Комунального некомерційного підприємства «Стоматологічна поліклініка» Роменської міської ради, яка надає послуги терапевтичного та ортондонтіческого профілю. Необходимость проведения исследования управления качеством медицинских услуг заключается в выявлении слабых и сильных сторон предоставляемых услуг - то есть определении, какая именно составляющая услуги наиболее полно удовлетворяет потребителей, а какая - нуждается в модернизации. Это необходимо для повышения эффективности работы, что позволит наиболее полно удовлетворять потребности целевых потребителей. В работе рассматриваются вопросы управления качеством предоставления медицинских услуг на примере Коммунального некоммерческого предприятия «Стоматологическая поликлиника» Роменского городского совета, предоставляющего услуги терапевтического и ортондонтического профиля. The need to conduct research on quality management of medical services is to identify the strengths and weaknesses of services provided - that is, to determine which component of the service most fully satisfies consumers, and which - needs modernization. This is necessary to increase efficiency, which will best meet the needs of target consumers. The paper considers the issues of quality management of medical services on the example of the Municipal non-profit enterprise "Dental Clinic" of Romensky City Council, which provides therapeutic and orthodontic services. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Germany
57611288
Greece
551
Ireland
73881
Israel
1
Japan
1
Lithuania
1
Sweden
1
Turkey
1
Ukraine
30435459
United Kingdom
875455
United States
207478852
Unknown Country
3259636
Downloads
Czechia
242188
Germany
3259629
Ireland
1
Israel
1
Italy
4352
Lithuania
7257
Russia
1
Ukraine
299735129
United Kingdom
3259629
United States
299735129
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Boryak_mag_rob.pdf | 908.17 kB | Adobe PDF | 606243317 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.