Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87996
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування маркетингової товарної політики ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» при виході на міжнародний ринок |
Authors |
Дробязко, А.О.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова товарна політика міжнародний ринок іт-інтегратор зовнішньоекономічна діяльність конкурентноспроможність marketing commodity policy international market it-integrator foreign economic activity competitiveness |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 292 - Міжнародні економічні відноси |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87996 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Дробязко А. О. Формування маркетингової товарної політики ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» при виході на міжнародний ринок : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. Т. О. Курбатова. Суми : Сумський державний університет, 2022. 58 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ маркетингової товарної політики, особливостей її формування, міжнародних стандартів. Охарактеризовано основні інструменти здійснення товарної політики, а також вплив глобалізаційних процесів на розвиток сучасних ринкових відносин та зростання конкуренції між підприємствами. Здійснено огляд загальної господарської діяльності досліджуваного підприємства ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», проведено аналіз фінансово-економічного становища підприємства, а також його маркетингової товарної політики та ринкового становища. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», проведено оцінку ефективності запропонованих заходів під час виходу підприємства на міжнародний ринок. Qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of marketing product policy, the peculiarities of its formation, international standards. The main tools of commodity policy implementation are described, as well as the impact of globalization processes on the development of modern market relations and increasing competition between enterprises. The review of the general economic activity of the researched enterprise “IT-INTEGRATOR” LLC is carried out, the analysis of financial and economic position of the enterprise, and also its marketing commodity policy and market position is carried out. Recommendations for improving the marketing product policy of “IT-INTEGRATOR" LLC were developed, evaluations of the effectiveness of the proposed measures during the company's entry into the international market were assessed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

1

1

1441

765536

3352

1

59362738

1

294497971

30022675

26210121

-2082557556

162956600
Downloads

1344999341

30022670

1

8598

1344999352

162956602

-2082557555

1

1

1

-2082557556

-2082557556

1

8596

1

1645176220

1

162956601

1

1100173841

-102911256

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Drobiazko_bac_rob.pdf | 681.42 kB | Adobe PDF | -559282093 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.