Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87996
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування маркетингової товарної політики ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» при виході на міжнародний ринок |
Authors |
Дробязко, А.О.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова товарна політика міжнародний ринок іт-інтегратор зовнішньоекономічна діяльність конкурентноспроможність marketing commodity policy international market it-integrator foreign economic activity competitiveness |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/87996 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Дробязко А. О. Формування маркетингової товарної політики ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» при виході на міжнародний ринок : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. Т. О. Курбатова. Суми : Сумський державний університет, 2022. 58 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ маркетингової товарної політики, особливостей її формування, міжнародних стандартів. Охарактеризовано основні інструменти здійснення товарної політики, а також вплив глобалізаційних процесів на розвиток сучасних ринкових відносин та зростання конкуренції між підприємствами. Здійснено огляд загальної господарської діяльності досліджуваного підприємства ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», проведено аналіз фінансово-економічного становища підприємства, а також його маркетингової товарної політики та ринкового становища. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», проведено оцінку ефективності запропонованих заходів під час виходу підприємства на міжнародний ринок. Qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of marketing product policy, the peculiarities of its formation, international standards. The main tools of commodity policy implementation are described, as well as the impact of globalization processes on the development of modern market relations and increasing competition between enterprises. The review of the general economic activity of the researched enterprise “IT-INTEGRATOR” LLC is carried out, the analysis of financial and economic position of the enterprise, and also its marketing commodity policy and market position is carried out. Recommendations for improving the marketing product policy of “IT-INTEGRATOR" LLC were developed, evaluations of the effectiveness of the proposed measures during the company's entry into the international market were assessed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Denmark
1
Finland
1
France
1441
Germany
765536
Ireland
3352
Italy
1
Netherlands
59362738
Poland
1
Spain
294497971
Ukraine
30022675
United Kingdom
26210121
United States
-2082557556
Unknown Country
1834650316
Downloads
Bulgaria
1344999341
Czechia
30022670
Denmark
1
Finland
8598
France
1344999352
Germany
162956602
Ireland
-2082557555
Italy
1
Lithuania
1
Moldova
1
Netherlands
-2082557556
Poland
-2082557556
Portugal
1
Romania
8596
Slovakia
1
Spain
1645176220
Switzerland
1
Ukraine
162956601
United Arab Emirates
1
United Kingdom
1100173841
United States
-102911256
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Drobiazko_bac_rob.pdf | 681.42 kB | Adobe PDF | -559282093 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.