Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8827
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств |
Authors |
Робул, Ю.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг marketing сталий розвиток устойчивое развитие constant development конкуренція конкуренция competition |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8827 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Робул, Ю.В. Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств [Текст] / Ю.В. Робул // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №2. - С. 142-146. |
Abstract |
Впровадження концепції маркетингу, орієнтованого на вартість, розглядається як
інструмент забезпечення сталого розвитку підприємств. До цього часу ця концепція набула
незначного практичного впровадження на вітчизняних теренах, що може бути обумовлене двома
парадоксами: парадоксом сильного впливу – слабкої адаптації і парадоксом скорочення
прибутковості бізнесу у короткостроковій перспективі у міру впровадження маркетингу.
Здатність компанії розвивати компетенції, пов'язані з визначенням економічного ефекту від
маркетингових рішень, створенням та розвитком брендів, є передумовою впровадження
маркетингу, орієнтованого на вартість, у практику, а із ним – механізму управління сталим
розвитком бізнесу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8827 Внедрение концепции маркетинга, ориентированного на стоимость, рассматривается как инструмент обеспечения устойчивого развития предприятий. До этого времени эта концепция нашла незначительное практическое внедрение на отечественных поприщах, что может быть обусловлено двумя парадоксами: парадоксом сильного влияния – слабой адаптации и парадоксом сокращения прибыльности бизнеса в краткосрочной перспективе по мере внедрения маркетинга. Способность компании развивать компетенции, связанные с определением экономического эффекта от маркетинговых решений, созданием и развитием брендов, является предпосылкой внедрения маркетинга, ориентированного на стоимость, в практику, а с ним – механизма управления устойчивым развитием бизнеса. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8827 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
China
13
France
1
Germany
112464793
Greece
1
Iran
1
Ireland
987451
Lithuania
1
Netherlands
2
Poland
1
Russia
3581
Singapore
1
Sweden
1
Turkey
4
Ukraine
917415559
United Kingdom
458725564
United States
-1933141044
Unknown Country
917415558
Downloads
Belgium
1
China
1
Czechia
1
Germany
285595174
Ireland
1
Latvia
1
Lithuania
1
Poland
1
Russia
3
Ukraine
1842768482
United Kingdom
1
United States
1842768482
Unknown Country
223
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
26.pdf | 495.66 kB | Adobe PDF | -323834924 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.