Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88482
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Освітні кластери як потенціальний ресурс управління освітою |
Authors |
Vorontsova, Anna Serhiivna
![]() Barvinok, Veronika Yuriivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0603-3869 http://orcid.org/0000-0002-2352-3272 |
Keywords |
освітні кластери образовательные кластеры educational clusters керування освітою управление образованием management of education стейкхолдери стейкхолдеры stakeholders |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88482 |
Publisher | Полтавський державний аграрний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Воронцова А. С., Барвінок В. Ю. Освітні кластери як потенціальний ресурс управління освітою // Менеджмент ХХІ століття: глобалізаційні виклики : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 19 травня 2022 р. Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2022. С.1204-1206. |
Abstract |
У сучасних умовах децентралізації управління та активного розвитку демократії, науково-технологічне та кадрове забезпечення країни потребує новітніх підходів до управління. Кластерний підхід є перспективним для керування освітою, оскільки передбачає багаторівневе управління, співробітництво суб’єктів різних галузей та формування сприятливого середовища для розвитку освіти. Даний підхід дає потенціал для розробки складніших кластерів у освітній системі. В современных условиях децентрализации управления и активного развития демократии научно-технологическое и кадровое обеспечение страны нуждается в новейших подходах к управлению. Кластерный подход перспективен для управления образованием, поскольку предполагает многоуровневое управление, сотрудничество субъектов различных отраслей и формирование благоприятной среды для развития образования. Данный подход дает потенциал для разработки более сложных кластеров в образовательной системе. In modern conditions of decentralization of management and active development of democracy, the country's scientific, technological and personnel support requires the latest approaches to management. The cluster approach is promising for the management of education, as it involves multi-level management, cooperation of subjects of various fields and the formation of a favorable environment for the development of education. The approach provides potential for the development of more complex clusters in the educational system. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views

1

4026080

1

4026082

1

25718

1

71

1

2934

584787214

20159129

584787217

-1830780104
Downloads

1

4026081

819764

1

302473172

185515731

1

25715

1

1

4026077

1

1

2935

584787215

66506

584787214

1266372742
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vorontsova_clusters.pdf | 714.76 kB | Adobe PDF | -1362064137 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.