Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88512
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції
Authors
ORCID
Keywords ціннісно-орієнтований підхід
ценностно-ориентированный подход
a value-oriented approach
освіта
образование
education
євроінтеграція
евроинтеграция
european integration
Type Book
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88512
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Суми, 18 червня 2022 р. / ред. колегія : В. М. Завгородня, А. М. Куліш та ін. Суми : Сумський державний університет, 2022. 230 с.
Abstract До збірника увійшли наукові статті та повідомлення викладачів, студентів, учених та аспірантів ЗВО і наукових установ, викладачів закладів вищої та фахової передвищої освіти, вчителів шкіл, виголошені в рамках ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції», присвяченої актуальним питанням європейських студій, педагогіки, політики, історії та права.
Appears in Collections: Матеріали конференцій

Views

Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
France France
306024
Germany Germany
1123322154
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
8301
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
-2048359692
United Kingdom United Kingdom
10860012
United States United States
104623438
Unknown Country Unknown Country
346735550

Downloads

Australia Australia
1
Austria Austria
4751
Bulgaria Bulgaria
1188
Czechia Czechia
1
Finland Finland
6531
France France
612048
Germany Germany
8297
Ireland Ireland
1
Italy Italy
10860004
Lithuania Lithuania
1
Philippines Philippines
1
Poland Poland
10860008
Romania Romania
612051
Sweden Sweden
1
Switzerland Switzerland
1
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
104623436
United Kingdom United Kingdom
1195
United States United States
1123322154
Unknown Country Unknown Country
346735551

Files

File Size Format Downloads
Conf_approach_education_2022.pdf 3.04 MB Adobe PDF 1597647222

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.