Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88514
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Класифікація понять, пов’язаних з освітою |
Authors |
Ахновська, І.О.
|
ORCID | |
Keywords |
інтелектуальний капітал интеллектуальный капитал intellectual capital освіта образование education дистанційна та дуальна освіта дистанционная и дуальное образование remote and dual education |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88514 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Ахновська І. О. Класифікація понять, пов’язаних з освітою // Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Суми, 18 червня 2022 р. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 7-11 |
Abstract |
Сьогодні в Україні зруйновано близько 20% шкіл і дитячих садочків. Від обстрілів постраждали 43 заклади вищої освіти, 5 з них зруйновано повністю. За період з 24 лютого з країни виїхало понад 672 тисяч учнів. Щодо ВПО у межах України, то всередині держави зафіксовано приблизно 87 тисяч учнів. За кордон виїхало більше 26 тисяч педагогів. Державою анонсовано очне навчання з 1 вересня, але лише 8% закладів загальної освіти мають укриття, щоб розпочати офлайн навчання. Все це говорить про складні умови, в яких опинилася як наша країна, так і сфера освіти зокрема. Оскільки саме інтелектуальний капітал є двигуном розвитку економіки і прогресу, необхідним є акцент на питаннях, пов’язаних з освітою. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views
China
1
Hungary
1
Ireland
514
Poland
1
Ukraine
28132
United Kingdom
2365
United States
39488
Unknown Country
1
Downloads
Czechia
1
Ireland
1
Poland
1678
Switzerland
170
Ukraine
39488
United Kingdom
1
United States
70504
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Akhnovska_dual education.pdf | 2.06 MB | Adobe PDF | 111844 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.