Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88520
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аутсорсинг у сфері телемаркетингу: сучасні підходи та його ефективність |
Authors |
Боровський, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
телемаркетинг телемаркетинг telemarketing канали просування каналы продвижения promotion channels банківська установа банковское учреждение banking institution кол-центр call center проектна діяльність проектная деятельность project activity конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88520 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Боровський М. М. Аутсорсинг у сфері телемаркетингу: сучасні підходи та його ефективність : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Є. Летуновська . Суми : Сумський державний університет, 2022. 48 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності обґрунтування значущості діяльності телемаркетингу в сучасних підприємствах, та його ролі у збільшенні ефективності діяльності підприємства.
Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження значущості телемаркетингу на сучасному етапі діяльності підприємства
Завдання роботи:
1. Дослідити сутність та особливості телемаркетингу.
2. Дослідити значущість телемаркетингу як інструмента телекомунікації.
3. Визначити вплив телемаркетингу на потенційного споживача.
4. Провести стратегічний маркетинговий аналіз call – центру
5. Провести квартальний порівняльний аналіз результативності засобів продажу банківських послуг.
6. Провести оцінку значущості телемаркетингу та визначити його роль у збільшенні ефективності діяльності підприємства. Надати рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності та ефективності діяльності кол-центру.
Об’єктами дослідження кваліфікаційної роботи є кол-центр в фінансово кредитній установі «Альфа – банк» та аутсорсинговий кол-центр компанії «Онлайнмаркет».
Наукова новизна випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, щоб показати наскільки телемаркетинг значущий на сьогодні для сучасних підприємств та які методики та технології використовують компанії для ефективного застосування телемаркетингу у своїх бізнес цілях.
Практична значущість роботи полягає в дослідженні значущості телемаркетингу на сучасному етапі діяльності підприємства. Результати дослідження роботи можуть бути корисними для збільшення ефективності діяльності компанії ТОВ «Онлайнмаркет» та компаній з подібною сферою діяльності. The relevance of the topic is the need to substantiate the importance of telemarketing in modern enterprises, and its role in increasing the efficiency of the enterprise. The purpose of the final qualifying work is to study the importance of telemarketing at the present stage of the enterprise Tasks of work: 1. Investigate the nature and features of telemarketing; 2. Investigate the importance of telemarketing as a tool of telecommunications; 3. Determine the impact of telemarketing on potential consumers; 4. Conducting Strategic Marketing Analysis of the call center 5. Conduct a quarterly comparative analysis of the effectiveness of the sale of banking services. 6. Assess the importance of telemarketing and determine its role in increasing the efficiency of the enterprise. Provide recommendations for increasing the competitiveness and efficiency of the call center. The objects of research of the final qualification work are the call center in the financial and credit institution "Alfa - Bank" and the outsourcing call center of the company "Onlinemarket". The scientific novelty of the final qualification work is to show how important telemarketing is today for modern enterprises and what techniques and technologies companies use to effectively apply telemarketing for their business purposes. The practical significance of the work lies in the study of the importance of telemarketing at the present stage of the enterprise. The results of the study can be useful for increasing the efficiency of the company "Onlinemarket" and companies with a similar field of activity. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Germany
7049406
Ireland
1330013
Israel
1
Russia
2095
Singapore
1
Ukraine
14042320
United Kingdom
22932
United States
45676836
Unknown Country
1
Downloads
Australia
275
China
14042320
Finland
1
France
236579
Germany
236582
Ireland
1330010
Italy
1
Lithuania
1
Peru
1
Romania
1
Russia
236579
Spain
1
Ukraine
45676837
United States
45676836
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Borovskyi_bac_rob.pdf | 449.87 kB | Adobe PDF | 107436024 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.