Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88536
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив Covid-19 на маркетингову діяльність медичних закладів |
Authors |
Корощенко, В.О.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова діяльність маркетинговая деятельность marketing activity пандемія пандемия pandemic covid-19 медіаплан медиаплан media plan стратегія стратегия strategy тренди тренды trends соціальні мережі социальные сети social networks діджиталізація диджитализация digitization |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88536 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Корощенко В. О. Вплив Covid-19 на маркетингову діяльність медичних закладів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. А.С. Росохата Суми : Сумський державний університет, 2022. 46 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності медичних закладів до умов пандемії COVID-19, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання медичних послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності
медичних закладів та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі медичного центру
«Мед-Союз».
Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти маркетингової діяльності медичних закладів в умовах пандемії; проаналізувати нові тренди та підходи у маркетингу; оцінити сучасний стан конкурентоспроможності медичного центру «Мед-Союз»; сформувати рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності медичного центру «Мед-Союз» в умовах карантину та розробити медіаплан на 3 місяці.
Об’єктом дослідження є аналіз впливу пандемії на маркетингову діяльність сфери охорони здоров’я.
Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності медичного центру «Мед-Союз» розроблено медіаплан, який враховує особливості діяльності під час пандемії, тренди та нові стратегії.
Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності медичного закладу «Мед-Союз» під час COVID-19, що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг.
У першому розділі розглянуто загальний вплив COVID-19 на сферу охорони здоров’я в Україні, інновацію маркетингових стратегій та їх вплив на сферу охорони здоров’я.
У другому розділі досліджено адаптацію маркетингової діяльності до умов пандемії COVID-19 на прикладі місцевої приватної клініки «Мед-Союз».
У третьому розділі представлено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії медичного закладу під впливом пандемії та розроблено медіаплан на 3 місяці з їх урахуванням. The relevance of the topic is the need to adapt the marketing activities of medical institutions to the conditions of the COVID-19 pandemic, for the existence and competitiveness in the market of medical services. The aim of research is to study the prerequisites for the adaptation of marketing activities of medical institutions and to develop recommendations for its improvement on the example of the medical center "Med-Soyuz". Objectives of research are: to study the theoretical aspects of marketing activities of medical institutions in a pandemic; analyze new trends and approaches in marketing; assess the current state of competitiveness of the medical center "Med-Soyuz"; to form recommendations for improving the marketing activities of the medical center "Med- Soyuz" in quarantine and develop a media plan for 3 months. The object of research is analysis the impact of the pandemic on health care marketing. The subject of research is the medical center "Med-Soyuz" and its adapted marketing activities to COVID-19. Methods of research are theoretical method, analysis, synthesis, observation, survey, comparison, generalization and statistical analysis. The scientific novelty of research: based on the recommendations for improving the marketing activities of the medical center "Med-Soyuz" developed a media plan that takes into account the specifics of the pandemic, trends and new strategies. The practical significance of the research is in the formation of recommendations for effective marketing activities of the medical institution "Med-Soyuz" during COVID-19, which will strengthen the competitive position in the market of services. The first section examines the overall impact of COVID-19 on healthcare in Ukraine, the innovation of marketing strategies and their impact on healthcare. The second section examines the adaptation of marketing activities to the conditions of the COVID-19 pandemic on the example of the local private clinic "Med-Soyuz". In the third section presents recommendations for improving the marketing strategy of a medical institution under the influence of a pandemic and developed a media plan for 3 months, taking them into account. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Austria
1
Belgium
1
China
34476059
France
1
Germany
162629
Indonesia
1
Ireland
1075
Israel
1
Japan
1
Nigeria
1
Poland
5832640
Russia
1
Ukraine
2443821
United Kingdom
553817
United States
23038250
Unknown Country
2443820
Downloads
Austria
1
China
1
Czechia
3611
Finland
1
France
23038251
Germany
553811
Lithuania
1
Poland
68952118
Russia
1
Singapore
1
Slovakia
64833
Ukraine
68952119
United Kingdom
23038251
United States
68952119
Unknown Country
68952120
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Koroshchenko_bac_rob.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | 322507239 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.