Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88537
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові аспекти просування інноваційного продукту у сфері медицини |
Authors |
Діденко, І.М.
|
ORCID | |
Keywords |
інновація инновация innovation медицина medicine просування продвижение promotion маркетингова концепція маркетинговая концепция marketing concept шляхи розподілу пути распределения ways of distribution 4P тенденції медичної сфери тенденции медицинской сферы trends in the medical field мікрочіп микрочип microchip чіпування чипирование chipping |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88537 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Діденко І. М. Маркетингові аспекти просування інноваційного продукту у сфері медицини : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавр : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида Суми : Сумський державний університет, 2022. 37 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи: необхідність розроблення й реалізації інноваційних рішень у сфері медицини та послідуючого маркетингового супроводу для успішного виводу їх на ринок.
Метою кваліфікаційної роботи є розроблення інновації у сфері медицини та опис маркетингових аспектів її просування.
Завданнями роботи є: охарактеризувати ринок медичних послуг; діагностувати тенденції розвитку медичної сфери; проаналізувати ринок розроблення й впровадження інноваційного товару та визначити основних конкурентів; описати сутність та особливості інноваційного товару; встановити ціну на інноваційний товар; визначити шляхи розподілу інноваційного товару та аспекти збутової політики; дослідити передумови просування інноваційного товару на основі методу фокус-групи; розробити
стратегію та визначити інструменти представлення інновації на ринку.
Об’єктом роботи є інноваційний товар у сфері медицини – мікрочіп, здатний виявляти конкретні збудники захворювань та токсинів, створюючи можливості для надання своєчасної медичної допомоги.
Предметом дослідження у роботі є маркетингові аспекти впровадження та просування інноваційного мікрочіпа на ринок.
Методи дослідження – статистичний, порівняльний аналіз динаміки показників, метод аналізу, монографічний, абстрактно-логічний, графічний метод.
Наукова новизна дослідження стосується розроблення маркетингової концепції інноваційного товару на ринку медичних послуг.
Практична значущість дослідження: полягає у формуванні конкретних етапів стратегії представлення та поширення серед споживачів інноваційного мікрочіпа у сфері медицини.
У першому розділі визначено основні характеристики та тенденції розвитку ринку медичних послуг, проаналізовано ринок розроблення й впровадження інноваційного товару та визначено основних конкурентів.
У другому розділі описано сутність та особливості інноваційного товару, аспекти товарної політики, встановлено ціни на інноваційний товар та визначено шляхи розподілу інноваційного товару.
У третьому розділі досліджено передумови просування інноваційного товару на основі методу фокус-групи. На основі отриманих даних розроблено стратегію та визначено інструменти представлення інновації на ринку. The relevance of the topic: the need to develop and implement innovative solutions in the field of medicine and subsequent marketing support for their successful introduction to the market. The aim of the research is to develop innovation in the field of medicine and describe the marketing aspects of its promotion. The objectives of the research are: to characterize the market of medical services; diagnose trends in the medical field; analyze the need for the development and implementation of innovative products and, identify major competitors; describe the essence and features of an innovative product; set the price for an innovative product; identify ways of innovative goods distributing and aspects of sales policy; explore the prerequisites for the promotion of innovative products based on the focus group method; develop a strategy and identify tools for presenting innovation in the market. The research object is an innovative product in the field of medicine. This microchip can detect specific pathogens and toxins, creating opportunities for timely medical care. The subject of research is the marketing aspects of introducing and promoting innovative microchips on the market. Research methods are statistical, comparative analysis of the indicators' dynamics, accounting method, monographic, abstract-logical, and graphic methods. The scientific novelty of the research concerns the development of an innovative product's marketing concept in the medical services market. The practical significance of the research consists in the strategy formation for innovative microchip presentation and dissemination among consumers in the field of medicine. The first section identifies the main characteristics and trends of the medical services market, analyzes the need for developing and implementing innovative products, and identifies the leading competitors. The second section describes the essence and features of innovative products, sets prices for innovative products, and identifies ways to distribute innovative products. The third section examines the prerequisites for promoting an innovative product based on the focus group method. A strategy was developed based on the obtained data, and tools for presenting innovation on the market were identified. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
France
1
Germany
1
Hungary
1
Ireland
371
Japan
1
Singapore
1
Ukraine
305204
United Kingdom
8209
United States
423855
Unknown Country
16417
Downloads
Germany
423855
Indonesia
1
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
93647
Poland
1
Ukraine
186555
United States
754062
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Didenko_bac_rob.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | 1458123 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.