Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88584
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Планування та оцінювання ефективності PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства
Authors Фоміна, В.С.
ORCID
Keywords PR-заходи
PR-мероприятия
PR-activities
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
територіальний маркетинг
территориальный маркетинг
territorial marketing
Netflix
ефективність
эффективность
efficiency
цифрові комунікації
цифровые коммуникации
digital communications
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88584
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Фоміна В. С. Планування та оцінювання ефективності PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. М. Г. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 50 с.
Abstract Актуальність теми роботи. Маркетинг є одним із найважливіших аспектів бізнесу, але його часто недооцінюють, особливо у світі стартапів. Більшість стартапів обмежені в ресурсах і часто хочуть приступити безпосередньо до продажу. Хоча це зрозуміло стандартна дія, вона може втратити значну кількість часу та грошей. Більшість торгових співробітників стикаються з тягарем залучення потенційних клієнтів і їх перетворення. Однак наявність відповідних інструментів і підтримки може значно збільшити їхні шанси на закриття угоди. Метою бакалаврської роботи є дослідження технології планування та оцінювання ефективності PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства, а також розробка практичних рекомендацій, що сприятимуть отриманню конкурентних переваг на ринку. Завдання роботи: визначити сутність маркетингової діяльності; проаналізувати існуючі різновиди PR-заходів у діяльності підприємств; охарактеризувати процедурність планування та оцінювання PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства; надати загальну оцінку Netflix та визначити базові маркетингові детермінанти; проаналізувати конкурентне середовище Netflix; охарактеризувати PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності Netflix; описати авторське бачення удосконалення цифрової комунікації Netflix як методу підвищення ефективності PR-заходів; сформувати алгоритм залучення мережі кінотеатрів, як інструмент оптимізації цільової аудиторії; описати ідеї оптимізації інструментів територіального маркетингу як інструмент підвищення ефективності маркетингової комунікаційної діяльності Netflix. Об’єктом дослідження є PR-заходи компанії Netflix. Предметом дослідження – є прикладні планування та оцінювання ефективності PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства. Методи дослідження –аналізу та синтезу, індукції та дедукції, конкретизації та порівняння, узагальнення. Практична значущість дослідження полягає в тому, що запропоновані рекомендації можуть бути використані при удосконаленні технології планування та оцінювання ефективності PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності Netflix. У першому розділі визначено сутність маркетингової діяльності та проаналізовано існуючі різновиди PR-заходів у діяльності підприємств. Охарактеризовано процедурність планування та оцінювання PR-заходів у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства. У другому розділі представлено загальну оцінку Netflix та визначено базові маркетингові детермінанти. Проаналізовано конкурентне середовище Netflix. Охарактеризовано PR-заходи у маркетинговій комунікаційній діяльності Netflix. У третьому розділі описано авторське бачення удосконалення цифрової комунікації Netflix як методу підвищення ефективності PR-заходів. Сформовано алгоритм залучення мережі кінотеатрів, як інструмент оптимізації цільової аудиторії. Запропоновано ідеї оптимізації інструментів територіального маркетингу як інструмент підвищення ефективності маркетингової комунікаційної діяльності Netflix.
Relevance of the topic of work. Marketing is one of the most important aspects of business, but it is often underestimated, especially in the world of startups. Most startups are limited in resources and often want to start selling directly. While this is understandably a standard action, it can waste a significant amount of time and money. Most salespeople face the burden of attracting potential customers and transforming them. However, the availability of appropriate tools and support can significantly increase their chances of closing the deal. The purpose of the bachelor's thesis is to study the technology of planning and evaluating the effectiveness of PR-activities in the marketing communication activities of the enterprise, as well as the development of practical recommendations that will help gain a competitive advantage in the market. Tasks: to determine the essence of marketing activities; to analyze the existing types of PR-activities in the activities of enterprises; to characterize the procedure of planning and evaluation of PR-events in the marketing communication activities of the enterprise; provide an overall assessment of Netflix and identify basic marketing determinants; analyze Netflix's competitive environment; describe the PR-activities in the marketing communication activities of Netflix; describe the author's vision of improving digital communication Netflix as a method of improving the effectiveness of PR activities; to form an algorithm for attracting a network of cinemas as a tool for optimizing the target audience; describe the ideas of optimizing territorial marketing tools as a tool to improve the effectiveness of marketing communication activities Netflix. The object of the study is Netflix's PR activities. The subject of research - is the applied planning and evaluation of the effectiveness of PR-activities in the marketing communication activities of the enterprise. Research methods - analysis and synthesis, induction and deduction, concretization and comparison, generalization. The practical significance of the study is that the proposed recommendations can be used to improve the technology of planning and evaluating the effectiveness of PR activities in marketing communication activities Netflix. The first section defines the essence of marketing activities and analyzes the existing types of PR-activities in the activities of enterprises. The procedure of planning and evaluation of PR-events in the marketing communication activity of the enterprise is characterized. The second section presents an overall assessment of Netflix and identifies basic marketing determinants. Netflix's competitive environment is analyzed. Describes PR events in Netflix marketing communication activities. The third section describes the author's vision for improving Netflix's digital communications as a way to increase the effectiveness of PR activities. An algorithm for attracting a network of cinemas as a tool for optimizing the target audience has been formed. Ideas for optimizing territorial marketing tools as a tool to increase the effectiveness of Netflix marketing communication activities are proposed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Austria Austria
1
China China
1
Czechia Czechia
139901667
France France
1
Germany Germany
74878
Ireland Ireland
2053
Lithuania Lithuania
231
Moldova Moldova
32747
Romania Romania
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
110863493
United Kingdom United Kingdom
5179310
United States United States
279803332
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Australia Australia
1
Austria Austria
32707
Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
81825306
China China
1
Czechia Czechia
139901668
Denmark Denmark
23748935
Estonia Estonia
1
Finland Finland
32765
France France
110863498
Germany Germany
279803332
Ireland Ireland
1
Italy Italy
74874
Lithuania Lithuania
32721
Netherlands Netherlands
139901665
Poland Poland
535857717
Romania Romania
74893
Russia Russia
23748936
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1628181
Slovenia Slovenia
1
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
535857720
United Kingdom United Kingdom
81825308
United States United States
535857719

Files

File Size Format Downloads
Fomina_bac_rob.pdf 1.2 MB Adobe PDF -1803899342

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.