Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88585
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження особливостей діяльності маркетингового агенства |
Authors |
Полтавцева, В.О.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова діджитал агенція маркетинговое диджитал агентство marketing digital agency маркетинговий аналіз маркетинговый анализ marketing analysis тенденції діджитал агенцій тенденции диджитал агентств trends of digital agencies конкурентний аналіз конкурентный анализ competitive analysis специфіка діяльності специфика деятельности specificity of activity удосконалення маркетингової діяльності усовершенствование маркетинговой деятельности improvement of marketing activities |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88585 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Полтавцева В. О. Дослідження особливостей діяльності маркетингового агенства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. О. Сигида. Суми : Сумський державний університет, 2022. 53 с. |
Abstract |
Актуальність теми пояснюється необхідністю вміти аналізувати ринок, конкурентів, слідкувати за тенденціями та бути впізнаваним, аби кількість постійних та нових клієнтів збільшувалась.
Мета кваліфікаційної роботи: дослідити особливості й перспективи діджитал агенції «iPapus» та удосконалити існуючу стратегію просування, спираючись на проведений конкурентний та SWOT-аналізи.
Завдання роботи: провести бібліометричний аналіз; дослідити тенденції розвитку маркетингових діджитал агенцій; проаналізувати наявних конкурентів на ринку; розглянути поточне положення агенції на ринку; дослідити проблематику в маркетинговій діяльності агенції; запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової стратегії.
Об’єктом дослідження є маркетингова діджитал агенція ««iPapus».
Предметом діяльність діджитал агенції «iPapus» з точки зору маркетингових аспектів.
Методи дослідження: системний підхід та метод логічного узагальнення; бібліометричний та візуалізаційний аналіз; порівняльний аналіз; аналіз показників у Google Trends; SWOT-аналіз; конкурентний аналіз; логічний аналіз.
Наукова новизна дослідження стосується покращення діяльності маркетингової агенції в насиченому конкурентами середовищу.
Практична значущість дослідження полягає у формуванні конкретних аспектів з покращення теперішнього становища діджитал агенції «iPapus.
У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти, а саме: зроблено бібліометричний аналіз, проаналізована популярність ключових слів «маркетингова діджитал агенція» та «маркетинговий аналіз», виконані схеми та таблиці по проведеному аналізу, розглянуті тенденції розвитку діджитал агенцій.
У другому розділі виконано SWOT-аналіз, де були розглянуті сильні і слабкі сторони агенції та її можливості і загрози. Також були досліджені основні конкуренти маркетингової діджитал агенції.
У третьому розділі було визначено проблем та розроблено заходи щодо покращення маркетингової діяльності діджитал агенції «iPapus». The topic's relevance is explained by the need to analyze the market and competitors, follow trends and be recognizable so that the number of regular and new customers increases. The research aims to explore the features and prospects of the digital agency "iPapus" and improve the existing promotion strategy based on competitive and SWOT analysis. The objectives of the research: to conduct bibliometric analysis; study trends in the development of digital marketing agencies; analyze existing competitors in the market; consider the current market position of the agency; investigate issues in the marketing activities of the agency; suggest ways to improve the marketing strategy of the agency. The research object is the digital marketing agency "iPapus." The subject of research is the digital agency "iPapus" activity in terms of marketing aspects. Research methods: systematic approach and method of logical generalization; bibliometric and visual analysis; comparative analysis; analysis of indicators in Google Trends; SWOT analysis; competitive analysis; logical analysis. The scientific novelty of the research is to improve the activities of the marketing agency in a saturated environment with competitors. The practical significance of the research determines the formation of specific aspects of improving the current situation of the digital agency "iPapus." The first section considers theoretical aspects: bibliometric analysis, analysis of the popularity of the keywords "digital marketing agency" and "marketing analysis," trends in digital agencies. The second section considers a SWOT analysis of the agency's strengths and weaknesses and its opportunities and threats. Also, it defines the competitors of the digital marketing agency. The third section identifies the problems and develops measures to improve the marketing activities of the digital agency "iPapus." |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Germany
1449123
Ireland
796
Netherlands
1
Ukraine
1118736
United Kingdom
23358
United States
2898245
Unknown Country
1
Downloads
Austria
1
Canada
1118739
Croatia
1
Czechia
1
Estonia
73668
France
1449125
Germany
154515
Lithuania
1
Netherlands
457951
Poland
5490262
Russia
1
Spain
2898248
Ukraine
5490265
United Kingdom
1
United States
5490263
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Poltavtseva_bac_rob.pdf | 3.01 MB | Adobe PDF | 22623042 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.