Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88667
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Ціннісно-орієнтовані моделі посилення сучасного інструментарію освітньої діяльності |
Authors |
Мандич, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
ціннісно-орієнтовані моделі ценностно-ориентированные модели value-oriented models інструментарій освітньої діяльності инструментарий образовательной деятельности tools of educational activity здобувачі вищої освіти соискатели высшего образования students of higher education |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88667 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Мандич О. В. Ціннісно-орієнтовані моделі посилення сучасного інструментарію освітньої діяльності // Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції : матеріали III Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Суми, 18 червня 2022 р. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 139-143 |
Abstract |
Формування компетентнісного підходу при підготовці здобувачів вищої освіти вже не створює інноваційну складову в освіті через повноцінне його залучення до освітніх програм та до існуючих методик навчання, загалом, але динамічний розвиток сфери освіти вимагає постійного пошуку окремих інноваційних механізмів побудови освітньої системи. Необхідно відзначити, що першочерговим завданням залучення компетентностей передбачалось створення інтегрованих можливостей для майбутніх фахівців при отриманні двох базових направлень: загальної складової та спеціалізованої (відповідно до майбутньої професії). Розуміння ресурсного забезпечення даної методології окреслює важливість створення повного набору відповідних інструментів (в даному випадку – навчальних курсів, дисциплін). Крім того, залучення більш широкого інструментарію до формування визначених компетентностей за допомогою дисциплінарного підходу нівелюватиме особливості перспектив професійної активності та надаватиме можливості створення інноваційної моделі розвитку на засадах інтеграції вже існуючих, апробованих базових освітніх методологій. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views
Germany
6133
Indonesia
1
Ireland
398
Singapore
322992
Ukraine
229777
United Kingdom
12267
United States
322994
Unknown Country
1789128
Downloads
Canada
1
France
1
Germany
322993
Moldova
74419
Poland
1
Singapore
1
Ukraine
322992
United States
894562
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Mandych_educational_activity.pdf | 1.98 MB | Adobe PDF | 1614971 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.