Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88720
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Тьюторинг як чинник розвитку потенціалу учня та вчителя
Authors Швець, Т.Е.
ORCID
Keywords тьюторинг
tutoring
система освіти
система образования
education system
система цінностей
система цінностей
value system
Type Conference Papers
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88720
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Швець Т. Е. Тьюторинг як чинник розвитку потенціалу учня та вчителя // Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції : матеріали III Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Суми, 18 червня 2022 р. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 206-210
Abstract Поняття тьюторингу стає все більш популярним в системі освіти. Чому? Відповіді доволі прості та сформульовані як в сучасних курикулумах багатьох європейських країн, так й в Концепції Нової української школи. В досить скороченому варіанті це можна представити так: кожна дитина — це унікальна особистість, цінність сама по собі, яка має право на розкриття свого потенціалу та індивідуальну підтримку на цьому шляху.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІП)

Views

Germany Germany
1
Ireland Ireland
26728
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
105570
United Kingdom United Kingdom
4229
United States United States
105571
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
26727
United States United States
242102

Files

File Size Format Downloads
Shvets_tutoring.pdf 1.98 MB Adobe PDF 268830

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.