Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88720
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Тьюторинг як чинник розвитку потенціалу учня та вчителя |
Authors |
Швець, Т.Е.
|
ORCID | |
Keywords |
тьюторинг tutoring система освіти система образования education system система цінностей система цінностей value system |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88720 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Швець Т. Е. Тьюторинг як чинник розвитку потенціалу учня та вчителя // Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції : матеріали III Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Суми, 18 червня 2022 р. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 206-210 |
Abstract |
Поняття тьюторингу стає все більш популярним в системі освіти. Чому? Відповіді доволі прості та сформульовані як в сучасних курикулумах багатьох європейських країн, так й в Концепції Нової
української школи. В досить скороченому варіанті це можна представити так: кожна дитина — це унікальна особистість, цінність сама по собі, яка має право на розкриття свого потенціалу та індивідуальну підтримку на цьому шляху. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views
Germany
1
Ireland
26728
Singapore
1
Ukraine
105570
United Kingdom
4229
United States
105571
Unknown Country
1
Downloads
Lithuania
1
Ukraine
26727
United States
242102
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shvets_tutoring.pdf | 1.98 MB | Adobe PDF | 268830 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.