Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88828
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Web-додаток з вивчення дисципліни “Розробка ігрових додатків” |
Authors |
Лютий, Д.А.
|
ORCID | |
Keywords |
web-додаток web application тестування testing чек-список check list |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88828 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Лютий Д. А. Web-додаток з вивчення дисципліни “Розробка ігрових додатків” : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. В. Г. Неня. Суми : Сумський державний університет, 2022. 60 с. |
Abstract |
Дипломний проект присвячений розробці Web-додатоку з вивчення дисципліни “Розробка ігрових додатків”. В роботі проведено аналіз предметної області з аналізом аналогів моделі, визначення мети проекту, засобів реалізації, планування та проектування роботи. Представлена поетапна розробка Web-додатку, показані налаштування та структура додатку, налаштування бази даних, описана розробка основних модулів. Після реалізації проекту проведено огляд функціональності на відповідність якості. Результатом проведеної роботи є Web-додаток з вивчення дисципліни “Розробка ігрових додатків”. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ) |
Views
China
1
Egypt
1
Germany
691013
Ireland
821
Japan
1
Poland
1
Ukraine
323690135
United Kingdom
94772
United States
86654098
Unknown Country
1
Downloads
China
1
Finland
206
Germany
148808713
India
615
Indonesia
1
Lithuania
1
Poland
1
South Korea
202
Sweden
1
Taiwan
1
Ukraine
148808714
United Kingdom
1
United States
323690133
Unknown Country
210
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lutiy_bac_rob.pdf | 4.43 MB | Adobe PDF | 621308800 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.