Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88938
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Telegram-бот для забезпечення якісного навчання студентів
Other Titles Telegram-Bot to Provide Quality Student Education
Authors Чайка, Б.В.
ORCID
Keywords інформатика
informatics
Python
телеграм-бот
telegram-bot
асинхронне програмування
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88938
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Чайка Б. В. Telegram-бот для забезпечення якісного навчання студентів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 – комп’ютерні науки / наук. кер. С. О. Петров. Суми : Сумський державний університет, 2022. 50 с.
Abstract Розроблено телеграм-бота для забезпечення ефективного навчання. Створений бот дозволить зробити ефективнішим навчальний процес у всіх його учасників та зменшити шлях доступу до потрібної інформації. Розробка проводилась на мові програмування Python з використанням бібліотек Aiogram та GINO.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ)

Views

Albania Albania
1
Argentina Argentina
234695344
Armenia Armenia
234694975
Australia Australia
234695265
Bangladesh Bangladesh
234695328
Belgium Belgium
1
Brazil Brazil
234695342
Bulgaria Bulgaria
234695232
Cambodia Cambodia
234695277
Canada Canada
234695268
Chile Chile
234695318
China China
234695270
Colombia Colombia
234695127
Croatia Croatia
1
Czechia Czechia
1
Dominican Republic Dominican Republic
234695165
Ecuador Ecuador
234695351
Egypt Egypt
234695360
Finland Finland
234695296
France France
234695363
Germany Germany
234695332
Guatemala Guatemala
1
Honduras Honduras
234695249
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
234695356
Hungary Hungary
234695354
India India
234695347
Indonesia Indonesia
234695321
Iran Iran
234695297
Ireland Ireland
234695313
Israel Israel
1
Japan Japan
234695350
Kazakhstan Kazakhstan
234695323
Kenya Kenya
234695186
Libya Libya
234695055
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
1
Mexico Mexico
234695335
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
234695326
New Zealand New Zealand
1
Nigeria Nigeria
1
Norway Norway
234695361
Pakistan Pakistan
234695120
Paraguay Paraguay
1
Peru Peru
1
Philippines Philippines
234695337
Poland Poland
234695327
Portugal Portugal
1
Russia Russia
234695291
Saudi Arabia Saudi Arabia
234695238
Singapore Singapore
234695352
South Africa South Africa
234695033
South Korea South Korea
234695274
Spain Spain
234695206
Switzerland Switzerland
234695233
Taiwan Taiwan
234695348
Thailand Thailand
234695292
Tunisia Tunisia
1
Turkey Turkey
234695349
Ukraine Ukraine
234695225
United Arab Emirates United Arab Emirates
234695122
United Kingdom United Kingdom
234695329
United States United States
234695359
Unknown Country Unknown Country
234695362
Venezuela Venezuela
1
Vietnam Vietnam
234695281

Downloads

China China
1
Finland Finland
16010
France France
1
Germany Germany
51238824
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
234694946
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
234694944
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-287217249
Unknown Country Unknown Country
-522553926

Files

File Size Format Downloads
Chaika_bac_rob.pdf 3.13 MB Adobe PDF -289126442

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.