Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88958
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Планування маркетингової діяльності підприємства |
Authors |
Забіяка, В.З.
|
ORCID | |
Keywords |
планування планирование planning адаптація адаптация adaptation маркетинг marketing |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88958 |
Publisher | Конотопський інститут Сумського державного університету |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Забіяка В. З. Планування маркетингової діяльності підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. К. Ю. Зубко. Конотоп : Конотопський інститут Сумського державного університету, 2022. 45 с. |
Abstract |
Метою роботи є розробка заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Київський пекарний дім». Об’єкт дослідження - ТОВ «Київський пекарний дім». Предмет дослідження - маркетингова діяльність підприємства ТОВ «Київський пекарний дім». В роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингу та маркетингової діяльності, організацію маркетингової діяльності на підприємстві. Були висвітлені основні поняття маркетингу, предмет, завдання та функції маркетингу. Представлено загальну характеристику ТОВ «Київський пекарний дім» та проаналізована система управління персоналом; оцінена маркетингова діяльність підприємства. Надані рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства та розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів. The purpose of the work is to develop measures to improve marketing activities at the Kyiv Bakery House LLC. The object of the study is "Kyiv Bakery House" LLC. The subject of the research is the marketing activity of the LLC Kyiv Bakery House. Theoretical aspects of marketing and marketing activity, organization of marketing activity at the enterprise are considered in the work. The main concepts of marketing, the subject, tasks and functions of marketing were highlighted. The general characteristics of Kyiv Bakery House LLC are presented and the personnel management system is analyzed; estimated marketing activity of the enterprise. Recommendations on improving the company's marketing activities and calculating the economic efficiency of the proposed measures are provided. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ) |
Views
Australia
1
Cyprus
1
Estonia
1
Germany
29112544
Ireland
2243
Netherlands
1
Singapore
1
Ukraine
-810419037
United Kingdom
211465
United States
-1919116148
Unknown Country
89038514
Downloads
Austria
210377553
Belgium
1
Canada
574394634
Czechia
-810419038
Estonia
210377566
Finland
34209
France
89038502
Georgia
1128743190
Germany
990332336
Gibraltar
1
Ireland
-395186466
Italy
81025
Kazakhstan
1
Lithuania
574394636
Moldova
1
Netherlands
331716591
Poland
-395186476
Romania
-810419039
Russia
89038501
Singapore
-810419032
Slovakia
1
Switzerland
1
Turkey
1
Ukraine
-810419032
United Kingdom
331716586
United States
-810419034
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zabiiaka_bac_rob.pdf | 450.59 kB | Adobe PDF | -312222781 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.