Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88972
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингова політика підприємства |
Authors |
Савченко, Є.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг маркетинг marketing маркетингова політика маркетинговая политика marketing policy реклама реклама advertising |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88972 |
Publisher | Конотопський інститут Сумського державного університету |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Савченко Є. Ю. Маркетингова політика підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. Г. І. Самусь. Конотоп : Конотопський інститут Сумського державного університету. 2022. 40 с. |
Abstract |
Метою даної роботи є розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової політики підприємства ТОВ «Алло».
Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Алло».
Предметом дослідження є маркетингова політика підприємства та шляхи її вдосконалення.
У роботі розглянуто теоретичні основи формування маркетингової політики підприємства, а саме: сутність, етапи формування, принципи реалізації. Здійснена загальна характеристика підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності та політики ТОВ «Алло». Запропоновані шляхи удосконалення маркетингової політики ТОВ «Алло», визначені основні тенденції її розвитку. The purpose of this work is to develop recommendations for improving the marketing policy of Allo LLC. The object of the study is the marketing activity of "Allo" LLC. The subject of the study is the company's marketing policy and ways to improve it. The paper examines the theoretical foundations of the formation of the company's marketing policy, namely: essence, stages of formation, principles of implementation. A general description of the enterprise was carried out. An analysis of the marketing activity and policy of LLC "Allo" was carried out. The ways of improving the marketing policy of Allo LLC are proposed, the main trends of its development are determined. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ) |
Views
Australia
1
Finland
1
Germany
122708530
Hungary
239651
Ireland
3574
Italy
239645
Philippines
1
Poland
1
Ukraine
875652976
United Kingdom
2761351
United States
437885502
Unknown Country
1
Downloads
Czechia
6363283
Estonia
1
France
1
Germany
437885507
Hungary
437885506
Ireland
437885503
Italy
239646
Latvia
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
311814717
Ukraine
1439491235
United Kingdom
2761352
United States
437885504
Unknown Country
59673133
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Savchenko_bac_rob.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | -723081905 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.