Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88972
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингова політика підприємства
Authors Савченко, Є.Ю.
ORCID
Keywords маркетинг
маркетинг
marketing
маркетингова політика
маркетинговая политика
marketing policy
реклама
реклама
advertising
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/88972
Publisher Конотопський інститут Сумського державного університету
License Copyright not evaluated
Citation Савченко Є. Ю. Маркетингова політика підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. Г. І. Самусь. Конотоп : Конотопський інститут Сумського державного університету. 2022. 40 с.
Abstract Метою даної роботи є розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової політики підприємства ТОВ «Алло». Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Алло». Предметом дослідження є маркетингова політика підприємства та шляхи її вдосконалення. У роботі розглянуто теоретичні основи формування маркетингової політики підприємства, а саме: сутність, етапи формування, принципи реалізації. Здійснена загальна характеристика підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності та політики ТОВ «Алло». Запропоновані шляхи удосконалення маркетингової політики ТОВ «Алло», визначені основні тенденції її розвитку.
The purpose of this work is to develop recommendations for improving the marketing policy of Allo LLC. The object of the study is the marketing activity of "Allo" LLC. The subject of the study is the company's marketing policy and ways to improve it. The paper examines the theoretical foundations of the formation of the company's marketing policy, namely: essence, stages of formation, principles of implementation. A general description of the enterprise was carried out. An analysis of the marketing activity and policy of LLC "Allo" was carried out. The ways of improving the marketing policy of Allo LLC are proposed, the main trends of its development are determined.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КІ)

Views

Australia Australia
1
Finland Finland
1
Germany Germany
122708530
Hungary Hungary
239651
Ireland Ireland
3574
Italy Italy
239645
Philippines Philippines
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
875652976
United Kingdom United Kingdom
2761351
United States United States
437885502
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Czechia Czechia
6363283
Estonia Estonia
1
France France
1
Germany Germany
437885507
Hungary Hungary
437885506
Ireland Ireland
437885503
Italy Italy
239646
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
311814717
Ukraine Ukraine
1439491235
United Kingdom United Kingdom
2761352
United States United States
437885504
Unknown Country Unknown Country
59673133

Files

File Size Format Downloads
Savchenko_bac_rob.pdf 1.08 MB Adobe PDF -723081905

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.