Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8914
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості |
Authors |
Федорова, Ю.К.
Жидков, А.Б. |
ORCID | |
Keywords |
маркетинговий канал маркетинговый канал marketing channel підприємства харчової промисловості предприятия пищевой промышленности food industry товар product покупці покупатели buyers |
Type | Article |
Date of Issue | 2006 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8914 |
Publisher | "ВТД" Університетська книга" |
License | |
Citation | Федорова, Ю.К. Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості [Текст] / Ю.К. Федорова, А.Б. Жидков // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №3. — С.130-139. |
Abstract |
У статті запропонована модель оптимізації вибору маркетингового каналу, що дозволяє більш обґрунтовано підійти до формування розподільної мережі на підприємстві, зіставивши усі фактори, що впливають на даний процес, і вибрати найбільш оптимальний варіант доведення товару до кінцевого споживача. У рамках даної моделі розглянуто методику визначення загального показника впливу факторів внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства на вибір оптимального маркетингового каналу підприємств харчової промисловості з використанням розрахункових та графічних методів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8914 В статье предложена модель оптимизации выбора маркетингового канала, которая позволяет более обоснованно подойти к формированию распределительной сети на предприятии, сопоставив все факторы, которые влияют на данный процесс, и выбрать наиболее оптимальный вариант доведения товара к конечному потребителю. В рамках данной модели рассмотрена методика определения общего показателя влияния факторов внутренней и внешней среды предприятия на выбор оптимального маркетингового канала предприятий пищевой промышленности с использованием расчетных и графических методов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/8914 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
China
2
Germany
298065
Greece
1
Iran
3
Ireland
1345876
Lithuania
1
Netherlands
2
Russia
11
Sweden
1
Turkey
4
Ukraine
29104179
United Arab Emirates
1
United Kingdom
14557770
United States
533733288
Unknown Country
608143382
Downloads
Belarus
1
Czechia
1
Germany
309
Russia
194737
Ukraine
87272718
United Kingdom
1
United States
533733290
Unknown Country
1187182587
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
3.4_федорова_жидков.doc | 210 kB | Microsoft Word | 1808383644 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.