Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89148
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Організаційно-економічні аспекти управління якістю послуг на підприємстві (на прикладі ресторану «La Spezia») |
Authors |
Анцибор, Т.І.
|
ORCID | |
Keywords |
послуга услуга service підприємницька діяльність предпринимательская деятельность entrepreneurship громадське харчування общественное питание catering |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89148 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Анцибор Т. І. Організаційно-економічні аспекти управління якістю послуг на підприємстві (на прикладі ресторану «La Spezia») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. К. В. Таранюк. Суми : Сумський державний університет, 2022. 68 с. |
Abstract |
В дипломній роботі було розглянуто питання щодо організаційно-економічних важелів управління якістю послуг на підприємстві. Робота виконана, на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю “La Spezia”.
Дипломна робота містить такі розділи:
1. Теоретичні основи системи організації якості послуг ресторану.
2. Аналітичне дослідження господарської діяльності та рівня якості послуг ресторану “La Spezia”;
3. Розробка заходів підвищення якості послуг в ресторані “La Spezia”.
В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо покращення організаційно-економічних важелів управління якістю послуг на підприємстві “La Spezia”. В дипломной работе были рассмотрены вопросы организационно-экономических рычагов управления качеством услуг на предприятии. Работа выполнена на примере общества с ограниченной ответственностью “La Spezia”. Дипломная работа содержит следующие разделы: 1. Теоретические базы системы организации свойства услуг ресторана. 2. Аналитическое исследование хозяйственной деятельности и качества услуг ресторана “La Spezia”; 3. Разработка мер повышения качества услуг в ресторане La Spezia. В процессе работы сделаны выводы и предложения по улучшению организационно-экономических рычагов управления качеством услуг на предприятии"La Spezia". In the diploma work the question concerning organizational and economic levers of management of quality of services at the enterprise was considered. The work was performed on the example of the limited liability company "La Spezia". Thesis contains the following sections: 1. Theoretical foundations of the system of quality of restaurant services. 2. Analytical study of economic activity and the level of quality of services of the restaurant "La Spezia"; 3. Development of measures to improve the quality of services in the restaurant "La Spezia". In the course of work conclusions and offers on improvement of organizational and economic levers of management of quality of services at the enterprise are made La Spezia. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Canada
1
Czechia
-1434738690
Germany
2080885962
Ireland
7239
Lithuania
1
Mongolia
1
Netherlands
1
Poland
12173190
Romania
1
Russia
1
Ukraine
-2022315323
United Kingdom
63617172
United States
2079126761
Unknown Country
778756319
Downloads
Belarus
1
Belgium
1
Bulgaria
1
Canada
-1434738693
Czechia
1097791873
Finland
1368260
France
1425489923
Germany
384900345
Ireland
1
Israel
1
Italy
1063385
Japan
1685270782
Kazakhstan
1
Lithuania
3041494
Netherlands
384900349
Poland
-1434738691
Romania
1368355
Slovakia
1097791879
Spain
7607351
Sweden
1
Turkey
1
Ukraine
2079126760
United Kingdom
-1434738693
United States
-915470094
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Antsibor_bac_rob.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | -1344932703 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.