Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89148
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Організаційно-економічні аспекти управління якістю послуг на підприємстві (на прикладі ресторану «La Spezia») |
Authors |
Анцибор, Т.І.
|
ORCID | |
Keywords |
послуга услуга service підприємницька діяльність предпринимательская деятельность entrepreneurship громадське харчування общественное питание catering |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 073 - Менеджмент |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89148 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Анцибор Т. І. Організаційно-економічні аспекти управління якістю послуг на підприємстві (на прикладі ресторану «La Spezia») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. К. В. Таранюк. Суми : Сумський державний університет, 2022. 68 с. |
Abstract |
В дипломній роботі було розглянуто питання щодо організаційно-економічних важелів управління якістю послуг на підприємстві. Робота виконана, на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю “La Spezia”.
Дипломна робота містить такі розділи:
1. Теоретичні основи системи організації якості послуг ресторану.
2. Аналітичне дослідження господарської діяльності та рівня якості послуг ресторану “La Spezia”;
3. Розробка заходів підвищення якості послуг в ресторані “La Spezia”.
В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо покращення організаційно-економічних важелів управління якістю послуг на підприємстві “La Spezia”. В дипломной работе были рассмотрены вопросы организационно-экономических рычагов управления качеством услуг на предприятии. Работа выполнена на примере общества с ограниченной ответственностью “La Spezia”. Дипломная работа содержит следующие разделы: 1. Теоретические базы системы организации свойства услуг ресторана. 2. Аналитическое исследование хозяйственной деятельности и качества услуг ресторана “La Spezia”; 3. Разработка мер повышения качества услуг в ресторане La Spezia. В процессе работы сделаны выводы и предложения по улучшению организационно-экономических рычагов управления качеством услуг на предприятии"La Spezia". In the diploma work the question concerning organizational and economic levers of management of quality of services at the enterprise was considered. The work was performed on the example of the limited liability company "La Spezia". Thesis contains the following sections: 1. Theoretical foundations of the system of quality of restaurant services. 2. Analytical study of economic activity and the level of quality of services of the restaurant "La Spezia"; 3. Development of measures to improve the quality of services in the restaurant "La Spezia". In the course of work conclusions and offers on improvement of organizational and economic levers of management of quality of services at the enterprise are made La Spezia. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

-1434738690

2080885962

7239

1

1

1

12173190

1

1

-2022315323

63617172

2079126761

1557512637
Downloads

1

1

1

-1434738693

1097791873

1368260

1425489923

384900345

1

1

1063385

1685270782

1

3041494

384900349

-1434738691

1368355

1097791879

7607351

1

1

2079126760

-1434738693

-915470094
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Antsibor_bac_rob.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | -1344932703 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.