Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89251
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення демонстраційного фізичного експерименту засобами сучасної цифрової електроніки |
Authors |
Кудрявцев, Д.В.
|
ORCID | |
Keywords |
цифрова електроніка демонстраційний експеримент процес навчання засоби навчання |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89251 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кудрявцев Д. В. Удосконалення демонстраційного фізичного експерименту засобами сучасної цифрової електроніки : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 014 – середня освіта (фізика) / наук. кер. Ю. О. Шкурдода. Суми : СумДУ, 2022. 42 с. |
Abstract |
Актуальність дослідження. Аналізуючи історію розвитку поглядів на організацію навчального процесу з фізики у вітчизняній загальноосвітній школі, виявляється наступна закономірність: зміни уявлень суспільства про результати шкільної освіти завжди зумовлювали появу нових, порівняно з попередніми, організаційних форм навчального процесу, які спочатку, як правило, претендували на власну виключну ефективність.
Початкове захоплення такими новаціями, кожне з яких мало особливості, що не були притаманні попередній формі організації навчального процесу, і безперечно, не тільки сприяли досягненню нових цілей в освіті, а дійсно підвищували ефективність навчання, з часом зменшувалося і навіть зникало. У результаті все більший вплив на організацію навчального процесу справляла традиція, основи якої були закладені у 30-ті 40-і роки ХХ ст., звичайно набуваючи деякі нові якості.
Однією з причин не лише втрати інтересу щодо цих починань, але і часом невірного тлумачення їх основних положень, можна назвати відсутність обґрунтованих педагогічних досліджень, що приводило до спроб застосування запропонованих методів та прийомів роботи з учнями у неспецифічних ситуаціях, створюючи підґрунтя для недовіри запропонованому.
Нинішня ситуація така, що багато шкільних кабінетів фізики майже не мають такого обладнання, через старіння або несправність. Сучасне обладнання для демонстрацій та лабораторій з фізики дорогі, і не всі школи можуть їх придбати, що істотно впливає на якість знань з фізики учнів фізики середніх класів.
Аби традиційне початкове захоплення використанням сучасної цифрової техніки (зокрема безсистемне та необґрунтоване) у навчальному процесі не супроводжувалося поспішним зникненням інтересу до них, необхідно виявити їх головні особливості, які визначають педагогічну цінність та відмінність від інших, та з’ясувати місце останніх у загальній системі навчальних занять з фізики. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ) |
Views
Argentina
1
Ireland
475
Singapore
1
Ukraine
563996
United Kingdom
7563
United States
321470
Unknown Country
15126
Downloads
Czechia
2374
France
2366
Germany
40656
Lithuania
1
Moldova
1
Poland
948
Romania
1
Slovakia
1
Ukraine
563999
United States
321469
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kudryavtsev_bac_rob.pdf | 993.74 kB | Adobe PDF | 931817 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.