Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89251
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення демонстраційного фізичного експерименту засобами сучасної цифрової електроніки
Authors Кудрявцев, Д.В.
ORCID
Keywords цифрова електроніка
демонстраційний експеримент
процес навчання
засоби навчання
Type Bachelous Paper
Speciality 014 – Середня освіта (за предметними спеціальностями)
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89251
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Кудрявцев Д. В. Удосконалення демонстраційного фізичного експерименту засобами сучасної цифрової електроніки : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 014 – середня освіта (фізика) / наук. кер. Ю. О. Шкурдода. Суми : СумДУ, 2022. 42 с.
Abstract Актуальність дослідження. Аналізуючи історію розвитку поглядів на організацію навчального процесу з фізики у вітчизняній загальноосвітній школі, виявляється наступна закономірність: зміни уявлень суспільства про результати шкільної освіти завжди зумовлювали появу нових, порівняно з попередніми, організаційних форм навчального процесу, які спочатку, як правило, претендували на власну виключну ефективність. Початкове захоплення такими новаціями, кожне з яких мало особливості, що не були притаманні попередній формі організації навчального процесу, і безперечно, не тільки сприяли досягненню нових цілей в освіті, а дійсно підвищували ефективність навчання, з часом зменшувалося і навіть зникало. У результаті все більший вплив на організацію навчального процесу справляла традиція, основи якої були закладені у 30-ті 40-і роки ХХ ст., звичайно набуваючи деякі нові якості. Однією з причин не лише втрати інтересу щодо цих починань, але і часом невірного тлумачення їх основних положень, можна назвати відсутність обґрунтованих педагогічних досліджень, що приводило до спроб застосування запропонованих методів та прийомів роботи з учнями у неспецифічних ситуаціях, створюючи підґрунтя для недовіри запропонованому. Нинішня ситуація така, що багато шкільних кабінетів фізики майже не мають такого обладнання, через старіння або несправність. Сучасне обладнання для демонстрацій та лабораторій з фізики дорогі, і не всі школи можуть їх придбати, що істотно впливає на якість знань з фізики учнів фізики середніх класів. Аби традиційне початкове захоплення використанням сучасної цифрової техніки (зокрема безсистемне та необґрунтоване) у навчальному процесі не супроводжувалося поспішним зникненням інтересу до них, необхідно виявити їх головні особливості, які визначають педагогічну цінність та відмінність від інших, та з’ясувати місце останніх у загальній системі навчальних занять з фізики.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ)

Views

Argentina Argentina
1
Ireland Ireland
475
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
563996
United Kingdom United Kingdom
7563
United States United States
321470
Unknown Country Unknown Country
908633

Downloads

Czechia Czechia
2374
France France
2366
Germany Germany
40656
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
948
Romania Romania
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
563999
United States United States
321469
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kudryavtsev_bac_rob.pdf 993.74 kB Adobe PDF 931817

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.