Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89254
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні технології e-learning та їх використання в навчанні фізики |
Authors |
Лисенко, О.М.
|
ORCID | |
Keywords |
технології е-learning шкільний курс фізики засоби навчання |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89254 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Лисенко О. М. Сучасні технології e-learning та їх використання в навчанні фізики : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 014 – середня освіта (фізика) / наук. кер. Ю. О. Шкурдода. Суми : СумДУ, 2022. 45 с. |
Abstract |
Обрана тема є в даний час особливо актуальною, так як, по-перше, сучасні
реалії життя ставлять нові вимоги до освіти, до засобів і методів навчання, і тому
велика кількість досліджень присвячені проблемам застосування комп’ютерних
технологій. По-друге, фізико-математична освіта школярів є невід’ємною
складовою навчального процесу. Не зважаючи на велику кількість досліджень з
використання інформаційних технологій в навчальному процесі, слід зазначити, що в даний час має місце недостатня розробленість дидактичних аспектів
впровадження електронного навчання.
Мета кваліфікаційної роботи полягає в аналізі дидактичних аспектів
впровадження електронного навчання при вивченні фізико-математичних
дисциплін, зокрема фізики. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ) |
Views
Australia
1
Canada
1
Germany
35412790
Ireland
1071
Netherlands
1
Russia
1
Singapore
240995495
Ukraine
134433168
United Kingdom
73934
United States
70825579
Unknown Country
481990990
Downloads
France
5550
Germany
35412791
Indonesia
1
Ireland
1
Netherlands
1
Ukraine
948991
United Kingdom
46581
United States
7217990
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lysenko_bac_rob.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | 43631906 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.