Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89256
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мобільні додатки як засоби навчання і контролю знань учнів основної школи |
Authors |
Борисенко, А.М.
|
ORCID | |
Keywords |
методика навчання фізики мобільне навчання мобільні пристрої мобільний додаток |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89256 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Борисенко А. М. Мобільні додатки як засоби навчання і контролю знань учнів основної школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 014 – середня освіта (фізика) / наук. кер. О. О. Пасько. Суми : СумДУ, 2022. 51 с. |
Abstract |
Використання мобільних технологій в умовах вимушеного дистанційного навчання є вимогою часу. Мобільні технології мають значні дидактичні можливості, які вчитель може використати: значно унаочнити подання інформації, збільшити обсяг та глибину розгляду явищ і процесів, мати можливість обирати доступний та цікавий матеріал, надати учням можливість обирати власний темп навчання та засоби, що при цьому використовуються, активного залучати школярів до навчання через проєктну діяльність. Такі технології надають можливість забезпечити диференційоване навчання для учнів з особливими освітніми потребами.
Нові підходи до навчання вказують на те, що учнівський смартфон може стати добрим помічником в організації навчання з різних навчальних предметів і з фізики зокрема. При цьому дуже важливим, на нашу думку, аспектом є саме уміння вчителів користуватися тими засобами та технологіями, які вони мають у своєму розпорядженні. Лише активна діяльність учителів, позитивне сприйняття інновацій та нових технологій, що залучаються в навчальний процес, допоможе подолати проблеми, що виникають із мотивацією учнів до навчання, розвитком їх пізнавального інтересу. Крім того, протягом кількох останніх років не втрачає актуальності проблема ефективної організації навчання, зокрема фізики, в умовах тривалих карантинних обмежень.
Таким чином, мобільні пристрої учнів доцільно розглядати, як засіб для реалізації мобільного навчання як на уроках, так і у самостійній домашній роботі з фізики. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ) |
Views

1

1

1397

1

1

1

17124

2110545

34249

835220

68495
Downloads

197560

197572

835222

1

1

197557

197560

4447

1

1

516388

1154055

197568

1154052

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Borysenko_bac_rob.pdf | 984.93 kB | Adobe PDF | 4651986 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.