Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89256
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мобільні додатки як засоби навчання і контролю знань учнів основної школи
Authors Борисенко, А.М.
ORCID
Keywords методика навчання фізики
мобільне навчання
мобільні пристрої
мобільний додаток
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89256
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Борисенко А. М. Мобільні додатки як засоби навчання і контролю знань учнів основної школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 014 – середня освіта (фізика) / наук. кер. О. О. Пасько. Суми : СумДУ, 2022. 51 с.
Abstract Використання мобільних технологій в умовах вимушеного дистанційного навчання є вимогою часу. Мобільні технології мають значні дидактичні можливості, які вчитель може використати: значно унаочнити подання інформації, збільшити обсяг та глибину розгляду явищ і процесів, мати можливість обирати доступний та цікавий матеріал, надати учням можливість обирати власний темп навчання та засоби, що при цьому використовуються, активного залучати школярів до навчання через проєктну діяльність. Такі технології надають можливість забезпечити диференційоване навчання для учнів з особливими освітніми потребами. Нові підходи до навчання вказують на те, що учнівський смартфон може стати добрим помічником в організації навчання з різних навчальних предметів і з фізики зокрема. При цьому дуже важливим, на нашу думку, аспектом є саме уміння вчителів користуватися тими засобами та технологіями, які вони мають у своєму розпорядженні. Лише активна діяльність учителів, позитивне сприйняття інновацій та нових технологій, що залучаються в навчальний процес, допоможе подолати проблеми, що виникають із мотивацією учнів до навчання, розвитком їх пізнавального інтересу. Крім того, протягом кількох останніх років не втрачає актуальності проблема ефективної організації навчання, зокрема фізики, в умовах тривалих карантинних обмежень. Таким чином, мобільні пристрої учнів доцільно розглядати, як засіб для реалізації мобільного навчання як на уроках, так і у самостійній домашній роботі з фізики.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ)

Views

Argentina Argentina
1
India India
1
Ireland Ireland
1397
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Switzerland Switzerland
17124
Ukraine Ukraine
2110545
United Kingdom United Kingdom
34249
United States United States
835220
Unknown Country Unknown Country
68495

Downloads

Czechia Czechia
197560
France France
197572
Germany Germany
835222
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
197557
Poland Poland
197560
Romania Romania
4447
Singapore Singapore
1
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
516388
Ukraine Ukraine
1154055
United Kingdom United Kingdom
197568
United States United States
1154052
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Borysenko_bac_rob.pdf 984.93 kB Adobe PDF 4651986

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.