Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89256
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мобільні додатки як засоби навчання і контролю знань учнів основної школи |
Authors |
Борисенко, А.М.
|
ORCID | |
Keywords |
методика навчання фізики мобільне навчання мобільні пристрої мобільний додаток |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89256 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Борисенко А. М. Мобільні додатки як засоби навчання і контролю знань учнів основної школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 014 – середня освіта (фізика) / наук. кер. О. О. Пасько. Суми : СумДУ, 2022. 51 с. |
Abstract |
Використання мобільних технологій в умовах вимушеного дистанційного навчання є вимогою часу. Мобільні технології мають значні дидактичні можливості, які вчитель може використати: значно унаочнити подання інформації, збільшити обсяг та глибину розгляду явищ і процесів, мати можливість обирати доступний та цікавий матеріал, надати учням можливість обирати власний темп навчання та засоби, що при цьому використовуються, активного залучати школярів до навчання через проєктну діяльність. Такі технології надають можливість забезпечити диференційоване навчання для учнів з особливими освітніми потребами.
Нові підходи до навчання вказують на те, що учнівський смартфон може стати добрим помічником в організації навчання з різних навчальних предметів і з фізики зокрема. При цьому дуже важливим, на нашу думку, аспектом є саме уміння вчителів користуватися тими засобами та технологіями, які вони мають у своєму розпорядженні. Лише активна діяльність учителів, позитивне сприйняття інновацій та нових технологій, що залучаються в навчальний процес, допоможе подолати проблеми, що виникають із мотивацією учнів до навчання, розвитком їх пізнавального інтересу. Крім того, протягом кількох останніх років не втрачає актуальності проблема ефективної організації навчання, зокрема фізики, в умовах тривалих карантинних обмежень.
Таким чином, мобільні пристрої учнів доцільно розглядати, як засіб для реалізації мобільного навчання як на уроках, так і у самостійній домашній роботі з фізики. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ) |
Views
Argentina
1
India
1
Ireland
1397
Netherlands
1
Russia
1
Singapore
1
Switzerland
17124
Ukraine
2110545
United Kingdom
34249
United States
835220
Unknown Country
68495
Downloads
Czechia
197560
France
197572
Germany
835222
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
197557
Poland
197560
Romania
4447
Singapore
1
Switzerland
1
Turkey
516388
Ukraine
1154055
United Kingdom
197568
United States
1154052
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Borysenko_bac_rob.pdf | 984.93 kB | Adobe PDF | 4651986 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.