Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89271
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка конкурентної стратегії розвитку підприємства |
Other Titles |
Elaboration of the competitive development strategy of the enterprise |
Authors |
Харченко, Д.В.
|
ORCID | |
Keywords |
стратегія стратегія зростання маркетингова стратегія стратегічне управління управління товариство з обмеженою відповідальністю конкурентоспроможність |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 051 - Економіка |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/89271 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Харченко Д. В. Розробка конкурентної стратегії розвитку підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. О. І. Карінцева. Суми : Сумський державний університет, 2022. 45 с. |
Abstract |
Мета роботи: формування стратегії розвитку для умов діяльності конкретного підприємства.
З головної мети роботи випливають такі завдання:
1) Дослідження мети стратегії управління та її формування у розвитку підприємства;
2) Проведення аналізу зовнішнього та внутрішнього стану підприємства ТОВ «Інверт», м. Полтава;
3) Дослідження фінансового стану підприємства;
4) Формування головних цілей та стратегій, які вже використовує підприємство;
5) Визначення проблемних аспектів підприємства;
6) Розроблення конкурентної стратегії розвитку діяльності;
7) Економічне обгрунтування запропонованої стратегії.
Об’єкт дослідження: показники фукціонування товариства з обмеженою діяльністю «Інверт».
Предмет дослідження: теоретико-методичні засади формування стратегії розвитку та практичні аспекти її реалізації на підприємстві.
Основні результати, яких було досягнуто в процесі виконання кваліфікаційної роботи:
1) розглянуто суть і класифікацію стратегії розвитку підприємства та її важливість у реалізації;
2) досліджено особливості стратегічного управління підприємств харчової індустрії;
3) проаналізовано фінансові показники діяльності підприємства ТОВ «Інверт»;
4) виявлено, що необхідне активне втручання з боку стратегічного планування задля недопущення подальшого погіршення економічної ефективності підприємства;
5) запропонована стратегія та комплекс заходів по її впровадженню;
6) обґрунтовано необхідність впровадження нової стратегії та її ефективність.
Наукова новизна досліджень:
1) Виокремлено та класифіковано стратегії, які впливають на розвиток підприємства.
2) Проведено аналіз підприємства за допомогою методів PEST, аналіз за Портером, SNW, SWOT та аналіз основних фінансових показників.
3) Розроблено рекомендації щодо вдосконалення процесу формування та реалізації конкурентної стратегії на підприємстві ТОВ «Інверт». |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

506347098

13007841

66241

506347096

150238

1

1519025477

2089927

-1603152380

5032590
Downloads

1

1

13001

506347099

1

1

66242

506347097

150239

1

1

-1603152381

948914130
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kharchenko_bachelor_work.pdf | 959.96 kB | Adobe PDF | 358685433 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.